Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-15, 14:46   #1
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Okei, da har nok jeg misforstått tråden litt for jeg har ansett det som er lagt ut tidligere som fascinert på en negativ måte.

Nokon gangar blir ein fascinert på ein negativ måte, andre gangar blir ein fascinert på ein positiv måte. Og av og til blir ein rett og slett berre fascinert uten å legge noko positivt eller negativt i det. Syns det har vore ein mix av alt i denne tråden, men med hovudvekt på det negative.

Eg er fascinert over folk som har ein perfekt gjennomført stil i heile huset sitt, uansett kva slags stil det er. Eg lurar på korleis dei får det til og kor mykje tid dei har brukt for å få det sånn. For meg som er langt under gjennomsnittet interessert i interiør er det litt rart at andre orkar å bruke så mykje energi på det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.