Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-15, 22:23   #721
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Jeg fikk faktisk gitt bort de lyseblå herlighetene.

Albertine er ikke aktiv  
Gammel 28-05-15, 22:24   #722
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det hender at jeg har lagt ut ting som ikke virker på gis bort. Det finnes alltid noen reodor Felgener som vil fikse det eller bruke det til deler.

Ja, det gjør det! I vinter gav jeg bort skistaver uten trinser og barneski hvor den ene bindingen var ødelagt. Det ble hentet, det.

Gammel 01-06-15, 22:03   #723
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne var morsom!
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html...ckthrough=true

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 02-06-15, 15:28   #724
ZaloMon
<This space for rent>

ZaloMon sin avatar

Medlem siden: Jun 2015
ZaloMon er litt kul
Standard

Noen som har en tilhenger med boogie?
http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=60081207

Gammel 02-06-15, 23:21   #725
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke Finn, men en side på facebook: "Kjøpe, selge, bytte eller gi faen".

Sitat:

Flip flops selges usløyd

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 23:03   #726
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=52638861

Gammel 14-06-15, 00:36   #727
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det du fascinerer deg over her?

Gammel 14-06-15, 11:31   #728
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

At vel noen bor i et hus som ser ut til å være et innspillingssett for en Caprino-film eller noe. Huset er fra 1973, så det er ikke noe som skal holdes originalt (anneksene er riktignok fra 1700-tallet - flyttet og bygd opp igjen her).

Gammel 14-06-15, 12:26   #729
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det mest fascinerende med det er jo at det er et bolighus og ikke en hytte...

Gammel 14-06-15, 22:58   #730
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må jo være som å bo på Norsk Folkemuseum, tenkte jeg.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 15-06-15, 07:37   #731
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo en helt gjennomført stil, og jeg stusser eller facineres ikke over at folk har det sånn.

Gammel 15-06-15, 12:06   #732
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

At vel noen bor i et hus som ser ut til å være et innspillingssett for en Caprino-film eller noe. Huset er fra 1973, så det er ikke noe som skal holdes originalt (anneksene er riktignok fra 1700-tallet - flyttet og bygd opp igjen her).

Litt modernisering her, så ville jeg digget det!!! Litt sånn Home and Cottage-aktig.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 15-06-15, 12:13   #733
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det var jo en helt gjennomført stil, og jeg stusser eller facineres ikke over at folk har det sånn.

Jeg fascineres over alle som har det skikkelig annerledes. Det er ikke negativt i hodet mitt å fascineres, jeg synes det som regel er kult - selv om det ofte ikke er slik jeg selv ville hatt det. Noen jeg kjenner har en fjellhytte full av gamle saker kjøpt på auksjon. Supergøy!!

Gammel 15-06-15, 12:42   #734
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Enig med Pelle.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 15-06-15, 13:01   #735
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg fascineres over alle som har det skikkelig annerledes. Det er ikke negativt i hodet mitt å fascineres, jeg synes det som regel er kult - selv om det ofte ikke er slik jeg selv ville hatt det. Noen jeg kjenner har en fjellhytte full av gamle saker kjøpt på auksjon. Supergøy!!

Ja, ikke sant? Jeg syns det er skikkelig rart å ikke bli fascinert av ting som er anderledes. Fascinasjon er jo ikke en negativ ting. Et laftet trehus fra søttitallet som ser ut som et storbondehjem fra søttenhundretallet er selvsagt fascinerende!

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 15-06-15, 13:57   #736
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Okei, da har nok jeg misforstått tråden litt for jeg har ansett det som er lagt ut tidligere som fascinert på en negativ måte.

Gammel 15-06-15, 14:46   #737
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Okei, da har nok jeg misforstått tråden litt for jeg har ansett det som er lagt ut tidligere som fascinert på en negativ måte.

Nokon gangar blir ein fascinert på ein negativ måte, andre gangar blir ein fascinert på ein positiv måte. Og av og til blir ein rett og slett berre fascinert uten å legge noko positivt eller negativt i det. Syns det har vore ein mix av alt i denne tråden, men med hovudvekt på det negative.

Eg er fascinert over folk som har ein perfekt gjennomført stil i heile huset sitt, uansett kva slags stil det er. Eg lurar på korleis dei får det til og kor mykje tid dei har brukt for å få det sånn. For meg som er langt under gjennomsnittet interessert i interiør er det litt rart at andre orkar å bruke så mykje energi på det.

Gammel 15-06-15, 16:33   #738
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke bare negativ fascinasjon i disse trådene nei. Det har blitt vist fram virkelige perler også.

Jeg synes det Ivo Caprinohuset var veldig fascinerende, ikke negativt fascinerende, men mer sånn at jeg måper litt.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 15-06-15, 16:36   #739
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg fikk faktisk gitt bort de lyseblå herlighetene.

Er det lov å spørre om hvem som hentet dem? Var det normale folk liksom?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 15-06-15, 19:07   #740
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Helt normale folk. Men de ville ha firkantet vask og ikke avrundet, så de ditcha hele greia.

Albertine er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.