|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Båtflyktninger i MiddelhavetDette er RL ja og det akutt hjelp betyr å ta i mot og hjelpe mennesker her. For å hjelpe mange må man kanskje se at det bor mennesker like rundt oss som lever på et minimum og kanskje utenfor det vi synes er verdig. Det kan også medføre ganske store konsekvenser dor helse og skole. Skal vi hoppe i det? Det handler også om akutthjelp for disse menneskene. Jobben med å vurdere sakene må også noen ta. Der er kapasiteten sprengt i mange land, men vi har råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Båtflyktninger i Middelhavet
Med tanke på alle de tomme husene rundt landet, inkludert gamle sykehus og sanatorier, så er det virkelig ikke nødvendig å tenke teltleir på Gardermoen. Her er det i mine øyne et klart eksempel på vondt i viljen. Psykologbehandling og alt det andre må man heller ta etter hvert, men akkurat nå handler det om livberging.
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
Jeg er enig i at vi må hjelpe flere, det er hjerteskjærende det som foregår og selv om vi ikke kan berge alle, så er det jo all forskjell på de som blir berget.
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er essensen.
![]() |
#5 |
Er frisk!
|
Enig i dette.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
Dette er kjempeviktig. Virkelig. Noe må gjøres der de er, vi kan ikke ta imot alle.
![]() |
#7 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Båtflyktninger i MiddelhavetNå fremskyndes Norges innsats: http://m.db.no/2015/04/22/nyheter/ut...nger/38816866/
![]() |
|
|