|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender heller ikke sms midt på natten, men noen ganger hender det jeg sender etter "ringetid" altså etter ti, men før tolv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg tar aldri med telefonen på rommet når jeg skal legge meg, så jeg tenker ikke over at andre kan ha den liggende på nattbordet, og derfor kan jeg finne på å sende sms tidlig og sent. Jeg er litt impulsiv der..
![]() |
#23 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?
Det fant jeg ut at min også gjorde. Etter at jeg hadde byttet den ut. Plutselig kom det rare lyder som jeg ikke forstod hvor kom fra. Jeg lette og lette, og til slutt fant jeg ut at det var min avskrudde mobil - uten simkort - som stod på varsling... Kanonnifst i grunnen, for det var en sånn metalisk "stemme" som sa noe jeg ikke forstod. Den telefonen mistet batteriet sitt da kan du si....
![]() |
#24 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - jeg tilhører nok dem som burde hatt alkolås på mobilen...
![]() |
![]() |
#25 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender ikke sms sent på kvelden eller tidlig på morgenen, det er ganske mange som ikke setter den på lydløs når de går og legger seg.
![]() |
#26 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg ser aldri på klokka når jeg sender sms.
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Åh da så. På min mobil kan jeg lage flere profiler, opptil 5-6 stykker tror jeg. Da er det bare å trykke på en knapp og velge profil, enkelt og greit. Vet ikke om det går på alle mobiltelefoner. Jeg har feks. en for "lydløs", en for "natt" osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Tatt på
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg bruker mobilen som vekkerklokke og har ikke turt å ha den på lydløs fordi jeg ikke viste at alarmen ringer likevel. Da har jeg lært en ny ting i dag også.
![]() |
#33 |
Passiv
|
Samme her |
![]() |
![]() |
#34 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Joda det er på alle mobiler, men stiller jeg i nattmodus forblir den i nattmodus til langt på dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Den natta jeg fødte sendte jeg masse smser, men ellers gjør jeg sjelden det om natta. Men har mye lavere terskel for å sende sms seint/tidlig enn for å ringe.
![]() |
#36 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg bruker min mobil som vekkeklokke. Derfor er den alltid på. Jeg sender ikke sms etter kl. 2200 om jeg ikke må. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg bruker telefonen min som vekkerklokke, ergo slås den ikke av. Jeg har ingen intensjoner om å ta den på lydløs, siden jeg velger å være tilgjengelig skulle det være nødstilfeller.
![]() |
#38 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Folk kan sende hvor mange sms dem vil, jeg hører den ikke uannset! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender gjerne en sms sånn litt utpå kvelden dersom jeg bare må dele en klok tanke med ei god venninne. Har sluttet å ringe da, fordi vi er jo ikke alltid på fest lørdag kveld lenger...
Hehe, sånne venninner har ikke jeg. Enten har de gitt meg opp, eller så er de like avslappet som meg.
![]() |
|
|