|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Er det noen gang for sent å sende sms?Er det noen gang for sent å sende sms i din verden? Eller tenker du som så at folk får stille profilen på lydløs når de legger seg?
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg regner med at folk har vett til å slå av eller å ha på lydløs når de ikke vil bli forstyrret. Men forventer ikke svar om jeg sender til "ukurrante" tider da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender også sms'er når jeg føler for det. Nå er det ikke ofte jeg føler for å sende en sms midt på natten altså, men det har jo forekommet.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?
Jeg forventer aldri svar på sms. (Eller, jeg forventer svar, men ikke umiddelbart. Er noe så viktig at jeg må ha svar på det med en gang så ringer jeg heller.) Og jeg blir litt lei av venninner som holder på å gå av skaftet om jeg ikke harsvart på ei melding iløpet av 2 minutter etter jeg har mottatt den.
![]() |
#5 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg vil helst ikke motta sms om natten.
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg har ikke lyst til å slå av telefonen eller ha den på lydløs i tilfelle det skulle skje noe i familien som gjør at de må ringe meg midt på natten. Derfor synes jeg det er mektig irriterende om noen sender sms midt på natten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Sender vel stort sett når som helst.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Dere vet at det går an å stille inn lydløs-profilen slik at man kun hører ringelyd men ikke sms-lyd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg stenger mobilen av om natta så slipper jeg evt å våkne av evt nattravner som sender meg mld
![]() |
#10 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Joda, men problemet mitt er at hvis jeg tar på en annen innstilling enn det jeg pleier husker jeg ikke å sette den tilbake igjen!! Og i og med at jeg MÅ være tilgjengelig på jobben via mobil er jo det litt kjedelig å komme på det i ett tiden hver dag og se x antall tapte jobbanrop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
ja, det tenker jeg også. Og har de ikke vett til å slå den på lydløs, så er det på tide at de lærer det.
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg bruker mobilen som vekkerklokke og blir ganske satt ut når det tikker inn meldinger midt på natta. Men det er jo ikke avsender sitt problem da; de vet jo ikke at jeg har mobilen ved senga. Kan godt sende sms hele døgnet sjøl.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg kan godt sende sms midt på natta. Nå er det i grunnen svært sjelden det skjer. Får jeg sms`er på natta gjør det heller ikke noe for meg.
![]() |
#14 |
trøtt
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg er litt mot strømmen her merker jeg. Jeg sender ikke meldinger "midt-på-natten" (unntaket blir når fødselen starter tipper jeg) og er ikke så veldig begeistret for å motta meldinger heller. Ting knyttet til fødsel blant venner og familie er dog helt ok, samt viktige beskjeder fra mannen min dersom han er på jobb nattestid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Mobilen funker som vekkerklokke selv om den er avslått - i alle fall de telefonene jeg har hatt.
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg syns det er frekt å sende sms til folk om natten. Vi har kun mobiltelefoner, og har dem på om natten tilfelle noe skulle skje med familiemedlemmer etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Det er fort gjort å glemme å sette den på lydløst når man legger seg (eller kanskje man ikke vil) Mange bruker dessuten mobilen som vekkerklokke, dermed ligger den gjerne på soverommet. Jeg sender derfor ikke sene SMS dersom jeg ikke må. (Men jeg kanskje SMS i mellomrommet mellom sent og natt, 22-23:30)
![]() |
#19 |
flisespikker
|
Samme her. Det skjer såpass sjelden at jeg ikke gidder å endre innstillingen på telefonen min hver kveld, så sånn sett er det min egen skyld hvis jeg våkner av SMS-er. Jeg sender ikke SMS om natten eller veldig sent på kvelden heller (bortsett fra kanskje en gang iblant når jeg er på fest
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender - og mottar - sms til alle døgnets tider. Har stort sett på lyd på telefonen tilfelle noe skjer med min gamle morfar (eller andre), men slår av smslyden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|