Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Taco med det lille ekstra?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-15, 23:27   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taco med det lille ekstra?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Den ser helt rått god ut!

Men, lager dere alle en så stor porsjon? Og den chilien, heter den serano pepper på norsk også?

På de butikkene jeg har vært har det bare vært en type chili, så da har jeg tatt den.

Jeg brukte en pakke klasetomater. 1-2 løk, 4-5 fedd hvitløk og 2 røde chilier. Tok ut frøene. Hadde over litt olivenolje før det gikk i ovnen. Og så hadde jeg i litt tørket persille for å få litt grønt i (før blender, men etter ovnen) Ble veldig godt, sterk og god, men ikke helt hinsides. Skal lage en ny porsjon i morgen. Dette er jo veldig sunt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.