Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Taco med det lille ekstra?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-15, 13:12   #1
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Taco med det lille ekstra?

Jeg skal ha noen venninner på taco, og det er et poeng at det er nettopp taco som skal serveres. Det er jo ikke akkurat festmat nummer en og derfor trenger jeg gode tips til hvordan fredagstacoen kan løftes opp til nye høyder.

Finnes det noen lefser som kan kjøpes som er bedre en de vanlige man finner i butikken? Eventuelt er det noen som lager sine egne?
Hva er din beste guacamoleoppskrift?
Hjemmelaget salsa?
Hvilke grønnsaker bruker du?
Er det noe man får kjøpt ferdig som rocker opp tacoen?
Hva har jeg ikke tenkt på?

Hva er ditt beste taco tips og triks?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.