|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?Vi rakk derimot Dynamic Earth og hadde det veldig morsomt, så det kan jeg anbefale. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?Takk for tips om spøkelsestur! Hvor små barn kan man ta med på sånt? Minste er 8, og litt skvetten av seg. Er det veldig skummelt? |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?Hvis de ikke skjønner all verdens engelsk er det ikke superskummelt. Det skumleste var historiene.
|
|
|
#44 |
|
Har diplom
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?
Hun snakker flytende engelsk (tospråklig). Jeg så de hadde en tur på dagtid, kanskje den er lurest? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Epikur
|
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?Ja, kanskje det. Min meget sarte 11-åring syntes det var litt skummelt, men vi roet oss fint igjen over en kopp kakao og noen scones etterpå. Vi gikk kveldsturen.
|
|
|
#47 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?I løpet av en femdagers tur så ville jeg vurdert en dagsutflukt organisert. Selv på en like lang tur fant vi en utflukt som tok oss til Stirling Castle, fottur ved Loch Lommond og Glengoyne Destillery. Den kan jeg fint finne på å anbefale. Vi stoppet også innom en inngjerdet highland cow. Veldig fint på alle 3 stoppene. Vi bestilte herfra https://www.facebook.com/goscotlandtours?fref=ts
|
|
|
#48 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Jeg hadde med en på 8 og en på 13 dit. Vellykket.
|
|
|
#50 |
|
Har diplom
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?Da skal jeg sjekke den. Høres gøy ut! |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Har diplom
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?Noen som har vært på Arthur's seat? Blir man svett? Jeg har lyst til å gå, men lurer på om man kan gå dit før man skal et annet sted uten å dusje. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Glamorøs
|
Jeg har vært der, og du kan fint gå opp før du skal et annet sted uten å dusje. Jeg jogget opp en gang, og da ble jeg skikkelig svett (og måtte å slutte å jogge litt oppi der fordi det ble for bratt og blåste så kraftig at jeg måtte konse om å holde meg fast), men om man spaserer i rolig tempo blir man ikke det. Det er en kjempefin tur!
|
|
|
#53 |
|
Glamorøs
|
Det der har de begynt med i Oslo nå, også så jeg.
|
|
|
#54 |
|
Har diplom
Supert! Da blir det tur på oss! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?... Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 15:38. |
|
|
|
![]() |
|
|