Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-15, 09:39   #41
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må vi ikke gå glipp av i Edinburgh?

Vi rakk derimot Dynamic Earth og hadde det veldig morsomt, så det kan jeg anbefale.

Og forhåndsbestilling på den spøkelsesturen. Vi tok sjansen på å ikke gjøre det og fikk ikke plass.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 10:20   #42
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips om spøkelsestur! Hvor små barn kan man ta med på sånt? Minste er 8, og litt skvetten av seg. Er det veldig skummelt?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 12:17   #43
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis de ikke skjønner all verdens engelsk er det ikke superskummelt. Det skumleste var historiene.

Gammel 16-01-15, 12:18   #44
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hvis de ikke skjønner all verdens engelsk er det ikke superskummelt. Det skumleste var historiene.

Hun snakker flytende engelsk (tospråklig). Jeg så de hadde en tur på dagtid, kanskje den er lurest?

Gammel 16-01-15, 12:20   #45
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, kanskje det. Min meget sarte 11-åring syntes det var litt skummelt, men vi roet oss fint igjen over en kopp kakao og noen scones etterpå. Vi gikk kveldsturen.

Gammel 16-01-15, 15:58   #46
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi likte en underjordisk som ikke var så spøkelsesbasert, Mary King's Close. Mange spennende historier.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 17:09   #47
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

I løpet av en femdagers tur så ville jeg vurdert en dagsutflukt organisert. Selv på en like lang tur fant vi en utflukt som tok oss til Stirling Castle, fottur ved Loch Lommond og Glengoyne Destillery. Den kan jeg fint finne på å anbefale. Vi stoppet også innom en inngjerdet highland cow. Veldig fint på alle 3 stoppene. Vi bestilte herfra https://www.facebook.com/goscotlandtours?fref=ts

Gammel 16-01-15, 17:35   #48
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Vi likte en underjordisk som ikke var så spøkelsesbasert, Mary King's Close. Mange spennende historier.

Jeg hadde med en på 8 og en på 13 dit. Vellykket.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 18:29   #49
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vår gutt var 12, veldig spennende.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 20:32   #50
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Da skal jeg sjekke den. Høres gøy ut!

Gammel 26-01-15, 10:38   #51
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Noen som har vært på Arthur's seat? Blir man svett? Jeg har lyst til å gå, men lurer på om man kan gå dit før man skal et annet sted uten å dusje. Jeg blir litt forvirret av Tripadvisor, anmeldelsene går fra "skikkelig langt og slitsomt" til "det tar en halvtime".

Også har jeg funnet dette, det ser skikkelig kult ut: http://www.escapeteambuilding.co.uk/

Gleder meg!

Gammel 26-01-15, 10:56   #52
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Noen som har vært på Arthur's seat? Blir man svett? Jeg har lyst til å gå, men lurer på om man kan gå dit før man skal et annet sted uten å dusje. Jeg blir litt forvirret av Tripadvisor, anmeldelsene går fra "skikkelig langt og slitsomt" til "det tar en halvtime".

Jeg har vært der, og du kan fint gå opp før du skal et annet sted uten å dusje. Jeg jogget opp en gang, og da ble jeg skikkelig svett (og måtte å slutte å jogge litt oppi der fordi det ble for bratt og blåste så kraftig at jeg måtte konse om å holde meg fast), men om man spaserer i rolig tempo blir man ikke det. Det er en kjempefin tur!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 10:57   #53
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Også har jeg funnet dette, det ser skikkelig kult ut: http://www.escapeteambuilding.co.uk/

Det der har de begynt med i Oslo nå, også så jeg. Ikke helt my idea of fun, men go for it!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 11:17   #54
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har vært der, og du kan fint gå opp før du skal et annet sted uten å dusje. Jeg jogget opp en gang, og da ble jeg skikkelig svett (og måtte å slutte å jogge litt oppi der fordi det ble for bratt og blåste så kraftig at jeg måtte konse om å holde meg fast), men om man spaserer i rolig tempo blir man ikke det. Det er en kjempefin tur!

Supert! Da blir det tur på oss!

Gammel 30-01-15, 16:14   #55
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

...

Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 15:38.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.