|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor politisk korrekt anser du deg selv å være, sånn generelt sett? | |||
| 100% |
|
1 | 1,33% |
| 90% |
|
8 | 10,67% |
| 80% |
|
14 | 18,67% |
| 70% |
|
11 | 14,67% |
| 60% |
|
12 | 16,00% |
| 50% |
|
13 | 17,33% |
| 40% |
|
8 | 10,67% |
| 30% |
|
5 | 6,67% |
| 20% |
|
0 | 0% |
| 10% |
|
3 | 4,00% |
| Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PK på FP
Fordi du sutret over at jeg feiltolket det du skrev. Ja, jeg kan lese norsk. Jeg kan skrive norsk også. Feiltolkning og misforståelser kan oppstå selv om man er flink i språk. Jeg syntes du uttrykte deg utydelig. Kanskje du ikke gjorde det, men det syntes jeg.
Jeg tror for å være helt ærlig ikke det er av stor betydning, for du gir et ganske bestemt inntrykk av hva du mener om den delen av den politiske fløyen og USA, ellers hadde du sikkert kommet med det som et eksempel, for det er ikke politisk korrekt å være republikaner pr. dags dato. Så nei, jeg forstår fortsatt ikke eksemplet med republikanere. Men det er greit.
Jeg forstår fortsatt ikke hva republikanere og USA har med politisk korrekthet å gjøre.
|
|
|