Sv: PK på FP
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
Så slik beskriver du omtrent halvparten av USA's befolkning? Tror du virkelig det, eller er det fordi det PK å mene slik om republikanere fordi Bush er president?
Vet du hva Elin? Jeg synes du ofte leser det jeg skriver veldig feil, og tolker ofte i helt feil retning.
Jeg skrev om de mest arrogante av republikanerne. Det var ikke en generell betraktning om republikanere ei heller om amerikanerene.
Hvorfor skjønner du ikke så enkle ting som det? Du er på en måte i konstant angrepsmodus, og jeg tror faktisk at det er bedre om du spør heller om hva jeg mener dersom du ikke skjønner det, istedet for å hoppe inn i lemenmodus.
Og om du er uenig i at den mest konservative, evangelistinfiserte fraksjonen av republikanerne ofte er svært pk i talemåte så får du heller diskutere på det grunnlaget, for det kan jeg godt respektere. Å hoppe opp og rope "Er amerikanerne liksom dumme de da? HÆ? HÆ?" er hverken nyttig eller interessant.
Og jeg blir sur når du tror at jeg er så stokke dum at jeg tror at republikanere er en homogen gruppe. Det kan faktisk være at jeg vet mye mer enn deg om amerikansk politikk.