Sv: Er skiløyper forbeholdt skiløpere?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Altså, jeg synes det er veldig fint at Skiforeningen er aktive og flinke til å smelle opp skiløyper, men da ble det plutselig veldig vanskelig å komme seg ut i marka med hest.
Jeje. Snart vår, og da er det bare joggerne og syklistene som kjefter. 
Hvor rir du fra da? Hvis du rir ut fra der jeg tror, kan jeg sikkert skaffe deg noen tips om hvordan du kal finne veier du har lov til å ri på når det er snø.
Det er jo en del kjøreveier innover i marka, de kan du ri på om vinteren - skisporene er off-limits for hestene - de ødelegger sporene, dessverre. Jeg glemmer ikke den gangen jeg red på kjøreveien inn til Mariholtet. En skiløper som kom i skiløypa som var rett ved siden av veien, ropte: "Det er ikke lov å ri i skiløypene!!" Jeg ropte tilbake: "Jeg vet det - det er derfor jeg rir her på veien!" Hvorpå han svarte: [Sinnastemme] Det er IKKE lov å ri i løypa, sa jeg!!![/sinnastemme]
Og jeg svarte med smørblid stemme: jeg vet det, kjære deg - det er derfor jeg rir her på veien!" Jaja. Det er ikke så lett, alltid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|