Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er ditt favoritt-snacks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 15:20   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Delivio med paprika.
Og ostepop, det smaker godt, men lukter shit og setter seg fast overalt.

Gammel 30-05-07, 15:24   #22
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig glad i selleri!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:30   #23
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Azi, jeg og! Har du prøvd med peanøttsmør på?

Ellers er jeg veldig glad i Superchips med paprika, salte og ristede gresskarkjerner og cashewnøtter.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:39   #24
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snacks kaller jeg alt som jeg putter i meg som jeg har laget til for å knaske i meg og som ikke er et måltid.

Noen perioder er det et kilo med plommer, andre ganger oppkuttede gulrøtter, noen perioder salte nøtter, og gjennomgående stort sett alltid sjokolade (inkludert sjokoladefondant). Den mørke sjokoladen i Dessertsjokolade er favoritten for tiden.

Gammel 30-05-07, 15:45   #25
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kaller dere sjokolade for snacks, altså? For meg er snacks potetgull, saltstenger, popcorn etc. Resten kalles godteri.

Sånn er det. Og snacks er ikke veldig viktig for meg, jeg kunne godt lovet å aldri spise noe slikt mer i hele mitt liv, uten at det ville kostet meg noe som helst. Dette gjelder overhodet ikke for godteri, og i hvert fall ikke for sjokolaaaaade. Jeg skal til og med ha et eget sjokoladesmil, sier kilder i min nærmeste omgangskrets.

Men skal jeg si et yndlingssnacks, må det kanskje bli salte peanøtter. Eller helt vanlig salt Maarud-potetgull.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:48   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Og moreller....jeg elsker moreller

Gammel 30-05-07, 15:48   #27
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Favorittsnacks: Maarud potetgull (paprika). Men er ytterst sjelden jeg spiser.

Ellers er det vel frukt jeg gofler i meg til mellommåltider. Eller knekkebrød, eller flatbrød :kjedelig:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:49   #28
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ja, det er så godt! Jeg sto en sommer å solgte moreller. Der var det mye svinn der!

Gammel 30-05-07, 15:52   #29
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mico pop og hjemme poppet popcorn i kjele med smør og salt.
Salte stenger, french fries.
Det går mest i micropop, enkelt og fort gjort og mindre oppvask.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:53   #30
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg også! Men jeg kaller det ikke snacks.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:55   #31
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Maarud mexican fiesta med tortilla dip

Gammel 30-05-07, 15:57   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Azi, jeg og! Har du prøvd med peanøttsmør på?

Ellers er jeg veldig glad i Superchips med paprika, salte og ristede gresskarkjerner og cashewnøtter.

Nei.. jeg er ikke så glad i peanøttsmør. Men har prøvd med grønnsak og tomatjuice. Skikkelig digg.

Spiser også frukt som snacks, det er deilig.

Er ikke så glad i chips og slikt... så jeg kommer ikke på noe sånt snacks..

Sist redigert av Azi : 30-05-07 kl 18:43.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 18:43   #33
Left
Passiv

Standard

Åh ja, Store saftige morrrelllllllller!!

Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 18:44   #34
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Maarud potetgull med salt & pepper.

Og sånn Baconsvor de har i stor pose på Europris.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 18:52   #35
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

For meg er snacks og godterier synonymer. Siden noen har skilt mellom søtt og salt bevilger jeg meg en favoritt i hver kategori. :storsinnet:

I salt-kategorien tror jeg nok jeg må si at Maarud potetgull med Sourcream & Onion er favoritten. Særlig med dip. Ellers har Maarud kommet med en ny variant potetgull, blant annet med paprika, som er "ekstra sprø" eller noe i den dur. Den er veldig god! Kims minimal er også god - med paprika.

I søtt-kategorien er det rett og slett fryktelig vanskelig - er jo så mye som er veldig godt. Vet ikke om is regnes? I såfall må jeg innrømme min svakhet for krokan-is. :slurp: Men hvis nå is ikke regnes så må jeg si at konkurransen står hardt i mellom Smil og Krokanrull. Oi - og så Daim! Daimkuler er jo bare digg. Nei nå sporet jeg ut. EN favoritt? Da tror jeg nok jeg må gå for Krokanrull. Men sterkt i tvil her!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 18:55   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker den svarte Sørlandschipsen godt. Evt. salt/salt og pepper med Holiday dip.

Og så melkesjokolade med daimbiter.

Gammel 30-05-07, 19:07   #37
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, det er så godt! Jeg sto en sommer å solgte moreller. Der var det mye svinn der!

Hadde det blitt hvis jeg hadde solgt moreller også ja!

Gammel 30-05-07, 19:10   #38
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moreller er digg. Men herregud, 180 kr kiloen.

Gammel 30-05-07, 19:13   #39
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Du får sitte å sole deg og lese bok og selge moreller i noen uker i sommer da.

Gammel 30-05-07, 19:38   #40
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Varme baconchips og chillinøtter.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.