Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er ditt favoritt-snacks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 13:40   #1
Left
Passiv

Standard

Hva er ditt favoritt-snacks?

Jeg er så kjedelig at jeg foretrekker Maarud vanlig potetgull med salt. Skal man kose seg enda mer, blir det gjerne dip ved siden av.
Er også veldig glad i Cheeze Doodles og Ostepop. (Det lukter jammen santen meg dr..., men du verden så godt det smaker)

Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:41   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Hjemmepoppet popcorn!! Ingen over, ingen ved siden!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:43   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så glad i potetgull
Men er nå på min fjerde godterifrie uke

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:44   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Pringles- salt&vinegar.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:52   #5
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Potetgull er digg i de fleste varianter, untatt ost&løk
Cheese doodles crunch er også en favoritt.

Gammel 30-05-07, 13:53   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Uten tvil SMASH

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:23   #7
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Potetgull og varme bacon-chips.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:28   #8
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Kims potetsticks - uten tvil.

Hadde litt smash-dilla en stund, men de blir litt for mye av det gode.

Gammel 30-05-07, 14:28   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Gammel 30-05-07, 14:30   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Festkarameller

Elsker forøvrig det meste av snacks jeg!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:32   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

JA...kjempesnadder

Liker også veldig godt Sørlandschips og Polly Peanøtter

Gammel 30-05-07, 14:37   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting slår 80- og 90-tallets Pottifar-potetgull. Er det noen som husker det?

Ellers foretrekker jeg Maaruds paprikapotetgull. Nypoppet popcorn er også digg, og sørlandschips. Det er sjelden jeg spiser sånt, da, har ikke samvittighet til det. Flere ganger har det hendt at snacks har gått ut på dato her i huset.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:40   #13
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ingenting slår 80- og 90-tallets Pottifar-potetgull. Er det noen som husker det?

Hadde de en salt og pepper-variant i svart pose? Lette, veldig sprø? I så fall - ja! Og NAM!

Gammel 30-05-07, 14:45   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Hadde de en salt og pepper-variant i svart pose? Lette, veldig sprø? I så fall - ja! Og NAM!

Ja, det er akkurat den jeg tenker på!

Gammel 30-05-07, 14:48   #15
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Ja, det er akkurat den jeg tenker på!

Pleide å spise det sammen med en halvliter TAB i en sånn rund glassflaske... :mimrer:

Gammel 30-05-07, 14:53   #16
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Melkesjokolade - ingen over ingen ved siden...

Gammel 30-05-07, 14:56   #17
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

De fleste typer potetgull. Men jeg prøver stadig å gå ned i vekt, så jeg har ikke smakt siden nyttår. Savner det enda.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:58   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Kaller dere sjokolade for snacks, altså? For meg er snacks potetgull, saltstenger, popcorn etc. Resten kalles godteri (og er en helt annen historie. Det har jeg samvittighet til å spise! )

Gammel 30-05-07, 15:13   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaller dere sjokolade for snacks, altså? For meg er snacks potetgull, saltstenger, popcorn etc. Resten kalles godteri (og er en helt annen historie. Det har jeg samvittighet til å spise! )

Nei, sjokolade og annet søtt er godteri. Det er kun salte ting som kan regnes som snacks. Personlig kunne jeg vel ha levd uten snacks, men ikke uten godteri (les: sjokolade).

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:18   #20
Left
Passiv

Standard

Nei, sjokolade og annet søtt er godteri. Det er kun salte ting som kan regnes som snacks. Personlig kunne jeg vel ha levd uten snacks, men ikke uten godteri (les: sjokolade).

Hos meg er det nok omvendt....jeg kan stå over søtt, men ikke salt......

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.