Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-15, 16:22   #24
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Her kan Filifjonka helt sikkert svare for seg selv, men jeg må si at jeg synes det er du som er mest usaklig nå, Pappalille. Du har vel ikke blitt beskyldt for noe som helst? Derimot kom du med en ganske bastant påstand om at "relasjoner mellom menn og barn er misfarget av en voldsom, demoniserende og ensrettet mediedekning" som jeg synes det er rart du blir overrasket over at du må begrunne.

En venn av meg skrev, for to år siden, masteren sin om dette emnet. Jeg leste gjennom og vi snakket om den. Mediebildet, internasjonalt, hva angår menn som blir beskyldt for overgrep, er stygt. Jeg ble ikke overrasket av det, jeg ser det samme, og presenterer det derfor her som min sannhet, som det jeg ser.

Noen voldsom avhandling der jeg forsvarer min oppfatning blir det ikke. Jeg skriver på mobil, jeg har hverdagen rundt meg, og jeg gidder ikke.

Så for å klargjøre; jeg, helt personlig, og bare, bare meg, synes mediebildet er som tidligere beskrevet. Jeg var tydeligvis på jordet da jeg trodde det var en vanlig oppfatning.

FA.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.