|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Barnet mitt har ADHD og dysleksi ... en virkelig gladrapportSå flott historie!
![]() |
#44 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Barnet mitt har ADHD og dysleksi ... en virkelig gladrapportDette er jo fantastiske nyheter. Du har jobbet knallhardt for å få dette til, og både du og gutten din fortjener mye ære for dette flotte resultatet. Samtidig så er det litt trist å tenke på så mye det krever av en som forelder for at barnet skal få den oppfølgingen det trenger og har krav på.
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnet mitt har ADHD og dysleksi ... en virkelig gladrapportHei - så flott å høre! |
![]() |
![]() |
#48 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnet mitt har ADHD og dysleksi ... en virkelig gladrapportSå herlig å lese |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Like blid!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnet mitt har ADHD og dysleksi ... en virkelig gladrapportSå fantastisk godt å høre, Angelique! Som jeg har sagt tidligere, barna dine er heldige som har en så engasjert mamma!
![]() |
![]() |
#50 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barnet mitt har ADHD og dysleksi ... en virkelig gladrapportFlott å lese om slike resultater! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|