Sv: Barnet mitt har ADHD og Dysleksi...en virkelig gladrapport
Så utrolig flott å høre!
Jeg vet om mange som har fått helt nye barn "bare" ved å kutte ut alt sukkeret i kostholdet, og ved å spise sunt og variert. Jeg merker det på min mann de dagene han har vært på mc donalds og spist, eller hvis han drikker mye cola en dag. Han blir rastløs og irritabel.
Jeg har lurt på å prøve eye-Q mangen ganger, og har hørt så mye positivt om det, men det er jo så himla dyrt.
Det er så flott å høre at du stiller opp for sønnen din og gjør en kjempejobb med han. Jeg tror det er utrolig viktig for adhd barn å ha stabile rammer rundt seg og mennesker som støtter dem og hjelper dem. Da kan de nå langt, for de er utrolig smarte og setter de seg et mål så gjennomfører de det.
Mannen min hadde ikke slik støtte, og når vi ble sammen så fikk han flytte inn hos oss, og min mor behandlet han på lik linje med oss andre i huset. Hun betalte til og med sertfikatet for han også. Han har dessverre ingen utdannelse, men er nå selvlært mekaniker og har kunder som ringer han fra hele landet for å få utført jobber på bilene sine.
Det er ikke alltid enkelt med adhd, men står man på for dem og støtter dem, så er det utrolig for langt de kan nå.
Lykke til videre og jeg håper fremgangen fortsetter og at dere kan fortsette uten medisiner.