|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Popcorn tar jeg ikke med for det er kun godt varmt. Vi har ofte tatt med brus og godteri fra butikken.
Vi er også 6 stk, men sjelden vi er mer enn 5 stk samtidig på kino. Vi betaler da 128 kr for 5 popcorn og 5 halvlitere med brus. Det syns ikke jeg er så galt egentlig. Man må jo ut med nesten 100 kr for 5 halvlitere brus kjøpt på butikken.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?
Det var ingenting, nei! Her tror jeg faktisk jeg betalte 75 kroner eller noe tilsvarende avsindig for en liten bøtte popcorn nå i desember.
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?
Sant. Her koster det over 500 kr bare for billettene for oss. Altså uten noe som helst mat og drikke. Til nå har vi kjøpt i kiosken, men no more. Jeg tar med alt hjemmefra neste gang.
Hæ, hva slags bygdekino er det? Heldige dere, her koster det minst 75 kroner per person med brus og popcorn, om det ikke er enda mer.
![]() |
|
|