|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Jeg tror ikke jeg har et glamorøst syn på samlivet nei.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Svaret mitt er enkelt og greit nei. Jeg tror et samliv er hardt arbeid, oppturer og nedturer og mest av alt hverdager. Jeg har ikke høye forventninger til kjæresterier i hverdagen, men setter utrolig stor pris på humor og glimt i øyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?
Enig her. Det kommer ALDRI til å bli bare roser og glamour i mellom to forskjellige mennesker. En har forskjellige oppvekstmiljø osv. Men når det er sølvbryllup, da kan man i hverfall tro at det er ekte kjærlighet som har holdt en isammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Hmmm... det er noe som ikke stemmer her.
![]() |
#5 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
Jeg trur alle har store forhåpninger når de får sitt første forhold, men når(eller hvis) det går galt, så får en litt mer nyansert syn på å ha et forhold. Fordi om jeg er i mitt andre forhold, så betyr ikke det at jeg ikke tar dette forholdet alvorlig, men at jeg vet at livet har flere farger en bare rosa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
Jeg tolker ikke utsagnene i denne tråden noe som helst i den retningen. At man ikke har et glamorøst syn på samlivet sier jo bare at man synes noe annet en glam og romantikk er viktig, ikke noe om hvor langt man selv kan strekke seg uten at forholdet ryker.
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Jeg krever ikke mye men jeg forlanger samarbeid med barna. Vi har hatt våre runder etter at vi fikk barn og vi har bodd litt fra hverandre i fjor for jeg følte meg som en hushjelp og var skikkelig sliten. Barna er jo ikke bare min oppgave! Vi har gått et halvt år til familierådgivning, noe som hjalp oss begge utolig mye.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Når jeg tenker på "glamorøst" er det nødvendigvis ikke blomster og diamanter jeg tenker på, men at mann er lykkelig i forholdet til enhver tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Det kan hende vi vet det MEGET godt, feks. innenfor familie og kanskje oss selv også? Hva vet du om hva VI vet og ikke vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helt konge
|
Så enkelt og så genialt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - kan ikke annet enn å signere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
:klapper: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Etter å ha lest denne tråden, føler jeg meg veldig tilfreds i forholdet til samboeren min. Dere setter ord på hvordan jeg har og vil ha det og konklusjonen min er at jeg har det veldig bra slik vi har det sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Er veldig enig med det esme skriver, men har likevel lyst til å lage litt storm i vannglasset. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|