Sv: Hvorfor kaster feministenes døtre og datterdøtre klærne på internett?
Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
... Forf det andre er det jo det at alle på død og liv skal bli kjent, de skal "by på seg selv" og bli berømte, uansett hva man blir berømt for. I gamle dager ble man berømt hvis man var veldig flink til noe eller hadde opplevd noe spesielt, nå burer man seg inne sammen med noen idioter i 100 dager uten heder, stiller til audition uten å kunne synge eller juger og lurer andre på en sydhavsøy. Min indre nøysomme protestant liker ikke den slags berømmelse, kjenner jeg. Man skal liksom FORTJENE det, ikke bare kle av seg og legge det ut på deiligst.no. Men det virker som ingen har tid til å la tiden gå og vente til evt prestasjoner vil gi dem berømmelse. Pluss at Alar er mye mer kjent enn en hardtarbeidende person som er flink til det h*n gjør.
Her setter du fingeren på noe viktig. Jeg tror det er tanken på kjendisstatusen som får mange til å ta til dels hårreisende skritt for å nå opp dit. Klær spiller liksom ikke så stor rolle da.
Jeg kjenner jeg blir litt redd for jaget etter de berømmelige 15 minuttene for tiden. Hva i all verden er det som er så stort med det? Og som er viktigere enn noe annet i livet, spesielt for mange rundt Idol-alderen +/-20.