Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvorfor kaster feministenes døtre og datterdøtre klærne på internett?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 17:47   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor kaster feministenes døtre og datterdøtre klærne på internett?

Opprinnelig lagt inn av Kari, her.

Jeg er ikke enig i at dette er opprør av noe slag. Jeg tror det hele henger sammen med manglende selvrepekt og tro på at man kan noe. Dette er det man har å fare med og dermed brukes kroppen for å få sårt tiltrengt bekreftelse på at man duger. Utrolig trist.

Et paradoks er det at samtidig som dette er et økene fenomen, så øker også jentens blyghet. Tenker da på diskusjoner om jenter som dusjer med klær på etter gymmen og som ønsker egne dusjbåser.

Svært godt sagt. Et veldig godt poeng du har. Samtidig tenker jeg at dette også er et utslag av all kroppsfokuseringen tenåringer blir utsatt for. Pen kropp gir status. For noen verdier... huff a meg...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
feminisme

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.