|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#12 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forslag til enkel vegetarmat i barnebursdag?
Jeg vet ikke hvor mye erfaring du har med svært kresne barn, men min erfaring er at kresne barn vanligvis gjør akkurat dette. De spiser bare brød eller bare lompe eller tilpasser seg på annet vis. Jeg har aldri hørt et barn i en barnebursdag som høyt og tydelig har proklamert at "Dette liker jeg ikke, så jeg vil ha noe annet!". Jeg tenker at kresne unger er svært klar over sin kresenhet og at de derfor i all stillhet spiser lompa eller brødet uten pølse, eller rett og slett lar være å spise.
Allergi og tildels også matintolleranse er nå en ting. Det kan man ikke gjøre så veldig mye med. Men hvorfor er religion eller annen personlig overbevisning (for eksempel ikke spise kjøtt) et mye mer vektig argument enn at man for eksempel syns pølser er svært ekkelt?
|
|
|