|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hadde du som kvinnen i forholdet bitt glad for gavekort på co? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
49 | 39,20% |
Joa.... |
43 | 34,40% |
Nei |
29 | 23,20% |
Brokkoligubbedagis |
4 | 3,20% |
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerinnerJeg blir konsekvent glad for gaver gitt med god vilje, og jeg kunne fint funnet meg noe å handle på Clas Ohlson.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Svigerinner
For min del kan det absolutt være et poeng å få et gavekort. Spesielt på en butikk som har utelukkende ting til meg. Jeg er ikke så god til å bruke penger på meg selv, slik at det å få et gavekort gjør på et vis at meg må. Å få penger gjør at jeg kjøper noe barna trenger. Gavekort på claes er jo kjekt, man trenger alltid noe til huset.
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerinnerJeg blir alltid glad for gavekort. Jeg kan ikke huske at jeg har fått gavekort som jeg ikke har kunnet bruke til et eller annet. En del velmente gaver derimot ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg synes gavekort er genialt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Svigerinner
Jeg skjønner hva du mener. Men av og til så vet man kanskje at noen ønsker seg noe utenfor den prisen man gi, samtidig som man ønsker at denne personen skal kunne skaffe seg den gaven. Da kan et gavekort være et bidrag. Eller man vet at personen er en som ikke unner seg selv noe særlig, men kanskje ønsker seg noe fra en spesiell butikk.
![]() |
|
|