|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hadde du som kvinnen i forholdet bitt glad for gavekort på co? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
49 | 39,20% |
Joa.... |
43 | 34,40% |
Nei |
29 | 23,20% |
Brokkoligubbedagis |
4 | 3,20% |
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() SvigerinnerAv ein eller annan grunn blir det alltid feil når eg skal kjøpe gave til svigerinna mi.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: SvigerinnerVi hadde vel alltids funnet noe å bruke gavekortet på, men ikke mitt førstvalg. Men det er heller ikke Visa-gavekort, for det jeg fikk for noen år siden kunne ikke brukes i de butikkene jeg ville...
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: SvigerinnerJa, det hadde jeg! Man har alltids bruk for noe fra CO. Batterier, oppbevaringsbokser, hobbygreier... Jeg elsker CO.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg hadde blitt veldig glad for gavekort på CO. Det er masse der jeg kunne brukt penger på og ønsker meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: SvigerinnerNei, selv om jeg finner ting på Clas Ohlson av praktisk greier til huset, så hadde jeg stusset om jeg hadde fått gavekort der. Da hadde det ikke blitt ting til meg liksom, men rett og slett vanlige bruksting til huset. Da hadde jeg heller foretrukket Åhlens, Vita Exclusive, HM, Ark/Tanum, Kitch'n, kino, konsert, Kicks etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: SvigerinnerVi har kuttet ut gaver både til og fra svigerinner. Det enkleste er ofte det beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: SvigerinnerJeg har aldri fått en feil gave, jeg. Helt ærlig blir jeg glad uansett, synes det er stas å få gaver. Når det først er sagt, det er sikkert mye jeg heller ville ønsket med før jeg ønsket meg et gavekort på CO , jeg synes det er en litt kjedelig butikk. Men jeg synes gavekort er fint og ville helt sikkert funnet noe der også altså, men jeg ville egentlig foretrukket et gavekort et annet sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerinnerJeg elsker å få gavekortet, siden jeg er så vanskelig å kjøpe gave til |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerinnerMen mannen, han hadde blitt overlykkelig for gavekort fra Clas Ohlson! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: SvigerinnerJeg syns det er helt merkelig å ikke bli glad for et gavekort, uansett hvor det kommer fra. Det er noe utakknemlig over det. Man finner vel alltid noe man trenger på CO?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: SvigerinnerSenk skuldrene, gaver trenger ikke å være perfekt. De fleste finner noe på CO, og det er kanskje en litt mindre skummel og personlig gave når de får sammen?
![]() |
#13 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svigerinner
Mulig det er merkelig, men jeg ville ikke blitt glad for det. Ville selvsagt ikke vist det, eller fremstått som utakknemlig ovenfor den jeg fått det fra - så ille er jeg ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerinnerJeg hadde nok ikke blitt glad men ikke heller skuffet. Gavekort er ikke min gave nr 1 men helt ok. Jeg hadde gitt det til mannen med beskjed om at han fikk finne noe vi trenger der. Han hadde blitt glad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: SvigerinnerSiden det alltid blir feil uansett så hadde jeg senket skuldrene og ikke tenkt mer på det.
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg måtte bare svare det uimotståelige «Brokkoligubbedagis».
![]() |
#20 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: SvigerinnerSom fellesgave høres det helt greit ut. Da blir det jo til huset uansett tenker jeg. Det er ikke så sjelden at fellesgavene til oss fra svigers ender med å bli noe som jeg primært har skrevet på vår felles ønskeliste, type ting til huset, men som jeg er mer opptatt av enn mannen.
![]() |
|
|