|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hadde du som kvinnen i forholdet bitt glad for gavekort på co? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
49 | 39,20% |
Joa.... |
43 | 34,40% |
Nei |
29 | 23,20% |
Brokkoligubbedagis |
4 | 3,20% |
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg syns gaver er stas uansett, men jeg hadde kanskje lurt litt på hva jeg skulle bruke det til. Clas Ohlson kjøper jeg batterier på, og det er omtrent det. Det føles jo litt rart å få batterier til jul. Men jeg hadde jo alltids kunne blåse det på servietter, batterier og ubrukelige kjøkkendingser.
De som selges nå kan brukes overalt hvor de aksepterer Visa. Jeg har ikke kommet over steder de ikke har blitt akseptert.
![]() |
#23 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Svigerinner
Ja, men det sa de når jeg fikk mitt også. Men det funket altså ikke...
![]() |
![]() |
#24 |
lettere utlada
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg hadde blitt kjempeglad.
![]() |
#25 |
Klar
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg tenker vel at i stedet for gavekort kan man kjøpe et ting fra butikken og sørge for god bytterett. I beste fall liker de tingen, i verste fall fungere den som et gavekort: Ta med i butikken og bytt til noe du liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerinnerSiden det nå engang er sånn at det alltid blir feil å gi noe, kan du ikke bare gi håndfaste penger i en original innpakning? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Der er jeg helt uenig. Bytting er skrekkelig. Med gavekort slipper man å hastfinne noe man trenger, man slipper å stå i kø i julerushet og man slipper å putte noe man ikke liker i skapet fordi man feilet på de to første punktene.
![]() |
#28 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: SvigerinnerJa, jeg finner stadig noe jeg trenger på CO, så et gavekort derfra hadde jeg satt pris på. (Jeg er generelt glad i nyttige gaver og ikke "dill" )
![]() |
#30 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: SvigerinnerJeg hadde blitt kjempeglad.
![]() |
#31 |
heimføing
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg skjønner ikke hvordan interesse for vareutvalget hos Clas er kjønnsbestemt? De har jo mye forskjellig. Alt fra fiskeutstyr og verktøy til printere, radioer, høyttalere, kjøkkendingser og julepynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Tittel og tittel....
|
Jeg også, det eneste er at det hadde vært en fordel om det fulgte med en flybillett siden det er så langt til nærmeste CO.
![]() |
#33 |
Dig for victory!
|
![]() |
![]() |
#34 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: SvigerinnerMest av alt ville jeg verdsatt beslutningskraften til mannen.
![]() |
![]() |
#35 |
I mål
|
Enig i alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Leser
|
![]() Sv: SvigerinnerHadde helt greit fått bruk for et gavekort på CO, hadde blitt litt overrasket det er ikke helt vanlig gave synes jeg (jeg får generelt sett lite gavekort, da)
![]() |
#37 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg er ikke så glad i gavekort jeg, så om det er på CO eller garnbutikken spiller ikke så stor rolle liksom.
![]() |
#39 |
flisespikker
|
![]() Sv: SvigerinnerGavekort er en helt kurant gave - særlig hvis det er fra en person som tidligere har bommet med gaver.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
|
|