Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-14, 16:50   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Vi har reservert på langflyvnininger, men mer da fordi vi vil ha spesielle seter enn at vi er redde for å bli splittet. (Som vi ikke har opplevd uansett.)
Jeg ville ikke ha byttet disse setene mot dårligere seter (i mine øyne) med mindre det var noe veldig spesielt.

Jeg må si jeg ikke helt skjønner denne motviljen mot at ting koster ekstra, jeg tenker at det er helt supert at jeg kan velge å la være å betale disse kronene dersom jeg ikke trenger det. Samme med bagasje, har jeg ikke bagasje er det jo supert at det ikke er innbakt i prisen.

Men nå syns jeg SAS er et møkkaselskap med dårlig service, gammel flypark og vonde seter så jeg vil faktisk betale mer for å fly med andre enn de.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.