Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bonde skjøt hund

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-14, 23:19   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bonde skjøt hund

Om denne hunden hadde greid å ta livet av en sau kan jeg aldri tenke meg at folk hadde holdt minnestund for sauen eller truet hundeeieren på livet fordi han ikke holdt styr på "babyen" sin.

Jeg mener overhodet ikke at bonden handlet riktig. Men samtidig har jeg ikke inntrykk av at det er lett å bli kvitt hunder i nabolaget som oppfører seg truende mot andre på to eller fire ben.

Slike hendelser (jakt/angrep)skjer så fort, om en skal vente og se er vel gjerne hunden langt av gårde uten at en får gjort noe? De gangene vi har opplevd at hunder uten bånd har begynt å løpe etter ungene har de som regel gått fint ved eieren helt til de sprang av gårde, og selv om eierne hander raskt har det alltid tatt en stund før hunden har vært hentet inn igjen og holdt fast. Og om man da ønsker at hunden skal ferdes på ok vis rundt omkring skjønner jeg ikke at folk ikke bare har den i bånd?

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.