Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - hva tenker du?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 23:21   #11
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Eg syns ikkje eg har gått til personangrep. Dersom nokon gidd å lese tråden om igjen frå begynnelsen av blir kanskje inntrykket eit anna. Eg sa jo allereie første gangen eg nevnte Candy Darling at eg nevnte hennas nick kun fordi det var det første nicket eg kom på og at eg ikkje meinte å henge ut ho spesielt. Og eg skreiv jo samtidig at eg sjølv også har for stort forbruk. Og grunnen til at hennas nick fortsatte å komme opp var at eg måtte prøve å utdjupe/forklare kva eg hadde meint og svare på direkte spørsmål som blei stilt til meg. Så sånn er det...men eg reknar ikkje med at nokon gidd å gå tilbake i tråden og lese på nytt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.