Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du søppelbøtte på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har dere søppelbøtte på toalettet?
Ja 214 85,60%
Nei 36 14,40%
Vi har utedo 0 0%
Dopapir 0 0%
Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-14, 17:40   #181
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du søppelbøtte på do?

Jeg trodde bare det var ungkarer som kunne finne på å ikke ha søppelbøtter på do.

Så feil kan man ta.
Jeg har heller ingen oversikt over hvilken mensbeskyttelse mine gjester bruker og jeg ser heller ingen grunn til at det skal være et samtaleemne heller. Altså ikke fordi det er fælt å snakke om eller noe, men det er liksom i kategorien "hvilken farge på trusa har du" og lignende. Altså ganske uinteressant.

Jeg er også glad for at vi har søppelbøtte på do på jobb også og at ikke folk trenger å komme inn med sine innpakkede tamponger på spiserommet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 17:53   #182
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Velkommen hit, ***** vil være din mensenvert under dette besøket. Vennligst oppgi ved ankomst hvor du er i syklusen, hva slags beskyttelse du bruker og hvordan du foretrekker å bli kvitt evt. avfall under besøket!

Gammel 19-06-14, 19:03   #183
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare på FP får du en tråd om søppelbøtter på do til å bli nærmere 200 innlegg langt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 19:30   #184
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Velkommen hit, ***** vil være din mensenvert under dette besøket. Vennligst oppgi ved ankomst hvor du er i syklusen, hva slags beskyttelse du bruker og hvordan du foretrekker å bli kvitt evt. avfall under besøket!

Lurer på hvem i familien som frivillig ville ta på seg akkurat den oppgaven? Ikke mine tenåringsdøtre, ihvertfall.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 19:46   #185
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg er også glad for at vi har søppelbøtte på do på jobb også og at ikke folk trenger å komme inn med sine innpakkede tamponger på spiserommet.

Hvorfor pakke dem inn når man bare kan bære dem i den tråden? Mye mer miljøvennlig, hvorfor sløse med papir?

Gammel 19-06-14, 21:15   #186
artemis
Aktiv

Medlem siden: Jun 2012
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvorfor er det så rart? Jeg må skifte hver time på det verste, så skal jeg bare skifte hjemme hos meg selv, kan jeg bare glemme å gå ut døra et par dager i måneden.

Ja, nei, jeg vet ikke. Jeg tenkte liksom at hvis man skiftet før man dro hjemmefra, så berget man noen timer til man kom hjem igjen. Jeg ante ikke at så mange hadde behov for å skifte så hyppig Men jeg har heller aldri hørt om "menskopp". Trodde jeg var opplyst og up-to-date, men tydeligvis ikke

*rusler ut, men kommer inn og tømmer søppelbøtta om ei stund*

artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 09:56   #187
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av artemis, her.

Men jeg har heller aldri hørt om "menskopp". Trodde jeg var opplyst og up-to-date, men tydeligvis ikke

Du har bare ikke vært lenge nok på FP. Vi hadde en vanvittig lang tråd om slike for et par år siden, husker jeg.

Gammel 20-06-14, 11:23   #188
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvorfor pakke dem inn når man bare kan bære dem i den tråden? Mye mer miljøvennlig, hvorfor sløse med papir?

Da forutsetter du at det er en tråd der. :traumatisert:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 11:35   #189
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Bare på FP får du en tråd om søppelbøtter på do til å bli nærmere 200 innlegg langt.

Gammel 20-06-14, 11:35   #190
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Sorry.

Gammel 20-06-14, 13:48   #191
artemis
Aktiv

Medlem siden: Jun 2012
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du har bare ikke vært lenge nok på FP. Vi hadde en vanvittig lang tråd om slike for et par år siden, husker jeg.

"menskopp + foreldreportalen"

artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 20:56   #192
Glede
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2014
Glede har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, vi har søppelbøtteR på do tiø både bleier og dopapirhylser og søppel!

Glede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 23:59   #193
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg dauer av denne tråden, forøvrig! Ja, bokstavelig talt også!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 00:00   #194
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av artemis, her.

"menskopp + foreldreportalen"

Google mooncup, du får nok flere treff da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 18:10   #195
Starmather
Pauset

Medlem siden: Jun 2014
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Ja, jeg har det.

Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.