|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Hvitvin til forrettHvilken hvitvin passer til en forrett av f.eks. spekeskinke og melon? Evt. serranoskinke og asparges? Det blir vel for såvidt samme saken.
|
|
|
#2 |
|
awesom
|
Sv: Hvitvin til forrettEn fruktig og frisk hvitvin skulle vel passe skulle jeg tro.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Hvitvin til forrettBlue nun er en god hvitvin! Og den er ikke så veldig dyr heller. For en 2 liters kartong koster det 200 kr!
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvitvin til forrettDet blir ikke Blue Nun i hvert fall.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitvin til forrettHvilken prisklasse?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitvin til forrettMå bare signere Veronal - nydelig vin til hyggelig pris
|
|
|
#8 |
|
trøtt
|
Sv: Hvitvin til forrettJeg er ikke noen vinkjenner, men av hvite viner er jeg meget glad i Sancerre og chablis + at jeg har kjøpt noen fra Alsace (franske, ikke tyske - Alsace er vel helt på grensen?) som har vært helt nydelige. ... men jeg drikker disse mest til skalldyr eller alene uten mat. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitvin til forrettJeg kom på en til som er min favoritt for tiden : Capitel Foscarino (Anselmi,Italia). Husker ikke prisen, men den er garantert verdt det
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvitvin til forrett
Skal testes! Synes det er veldig vanskelig å finne vin som passer til asparges, det er ett eller annet der som kræsjer med de fleste hvitviner. Takk for tips!
|
![]() |
|
|