|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tog til Syden
Har ikke du tidligere argumentert med at reiseoperatører gjør veldig grundige forbrukeranalyser før de startet et nytt konsept? Og det har jo vist seg å funke i Sverige, så vidt jeg kunne se av den ene artikkelen.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, det har jeg argumentert med ja, og det er helt riktig at de har gjort det i dette tilfellet også. Derfor skal det bli utrolig spennede å se hvordan responsen hos Star Tour i Norge blir på dette. At det er en suksess i Sverige er nemlig ikke det samme som suksess i Norge. Reisemønsteret til nordmenn og svensker er svært forskjellig. Jeg skal jammen sende mail til to norske startour-venner med en gang jeg!
Det har du helt rett i, så det blir spennende å se.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Hvis du greier å finne noe (offentlig) info på hva som har ført til at de lanserer konseptet så hadde det vært spennende å få høre.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min ene kontakt i StarTour jobber i markedsavdelingen så hun skal nok kunne svare. Jeg kommer tilbake til det.
![]() |
|
|