Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fortell meg om iMessage

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-14, 10:03   #41
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om iMessage

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvis det er jobbtelefon så dekker jobben ekstra lader, jeg og en kollega med lik telefon har en felles lader på kontoret.

Nah, det er vel ikke noe krav om at jobben SKAL dekke ekstra lader, vel?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-14, 10:08   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper ladere i tide og utide og leverer kvitteringer på jobb. Hvis de vil at jeg skal være tilgjengelig får de også sponse ladere slik at jeg kan lade over alt.
Nå har jeg lader på kjøkkenet, på soverommet på loftstuen, på kontoret, i bilen og på hytta.
Jeg bruker telefonen og telefonnettet mye.

Gammel 08-04-14, 10:10   #43
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ser at batteriet allerede har begynt å gå ned litt, og siden jeg ikke kan risikere å gå tom for batteri i dag, utsetter jeg denne testingen til en annen dag. Men nå vet jeg altså hvorfor folk klager over lite batteri på telefonen hele tiden. Det har selvsagt mobildata på hele tiden.

Hugs for gods skyld å skru av "stedtjenester" når du ikkje treng det. Det tappar telefonen langt raskare enn å ha på mobildata.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-14, 10:10   #44
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier som Kirsebær. Bare at vi har fast mobilsjappe der alt kjøpes, så det går regning rett til jobb.
Vi handler ikke uhemmet da, sier fra til leder først.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-14, 10:19   #45
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har fått meg sånn lade-dings no slik at eg ikkje en gong treng straum for å lade.

Gammel 08-04-14, 10:21   #46
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Hugs for gods skyld å skru av "stedtjenester" når du ikkje treng det. Det tappar telefonen langt raskare enn å ha på mobildata.

Hvor slår jeg av det?

Jeg kan ikke bare levere regning til jobben. Jeg kan høre om de ev. har ekstra ladere til utdeling. Hvis ikke kan jeg jo alltids kjøpe meg et par selv. Det vil neppe føre til økonomisk ruin.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-14, 10:25   #47
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innstillinger, personvern.

Gammel 08-04-14, 10:29   #48
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nah, det er vel ikke noe krav om at jobben SKAL dekke ekstra lader, vel?

Er vel ikke noe krav, men de fleste pleier vel å være greie på sånt? Vi tar det på expenses. Cover også.

Jeg har mobildata på hele tiden, og lader ikke i løpet av dagen. Jeg har lader i bilen, men bruker den sjelden. Det hender jeg må lade før jeg legger meg, men da er jeg jo uansett som regel hjemme.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-14, 13:16   #49
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ganske vanlig at jobben dekker lader til å ha både hjemme og på jobb, selv om det sikkert ikke er noen automatikk i det. Det er i alle fall en ting det er helt greit å spørre om.

Det koster 250–300 kroner for en original iPhonelader.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-14, 13:22   #50
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spart mye batteri på å skru av push på mail. I travle perioder laster jeg ned meldinger på gitte tidsintervall, eller kjører manuelt; jeg har jo uansett ikke tid til å deale med mailene annet enn når jeg har tid til det lixom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.