Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva har dere i påskeegget?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 15:20   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det var dagens klokeste ord, man har sine interessefelt og legger mye energi i det, mens andre, uinteressante ting får fare. Gi meg matlaging og det å holde det rent og ryddig rundt meg og jeg kan holde på hur lenge som helst, mens løkplanting og blomsterkrukker og interiør? Jeg vrir meg i smerte.

Slik tror jeg det er med de fleste også.

Også tror jeg folks evne til å ta ansvar for seg selv og hva de ønsker å bruke tid på ofte blir undervurdert. Noen viser en fin adventskalender, samtidig som noen andre gir ut en bok om kreative matpakker, og atter andre logger dagens treningsøkt. Dermed hyler alskens "eksperter" opp om dette forferdelige presset som legges på dagens mødre om å være perfekt ... Og de fleste mødrene kjenner seg egentlig ikke så veldig presset selv, men blir overmannet av en voldsom sympati for andre mødre, som nok sikkert kan føle dette presset veldig sterkt, uten å vite sikkert hvem disse stakkars, usikre mødrene er.

Jeg tror egentlig de fleste er i stand til å beundre andres flotte hager, påskeegg, strikketøy eller hjemmebakte kunstverk uten å gå i dørken av mindreverdighetsfølelse. Jeg tror de fleste er i stand til å forstå at disse personene er veldig flinke til sine ting, men ikke til alt. Eller er folk flest virkelig så usikre og lett påvirkelige?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.