|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til mellommåltid/snacks på jobb?Jeg spiser sjelden noe mellom måltidene på jobb, men hvis jeg gjør det så er det litt før jeg går hjem, for å ha nok energi til å hente unger, hjelpe med lekser og lage middag. I dag har jeg et beger med Dulcita-tomater på pulten min. De er skikkelig søte og gode!
|
|
|
#43 |
|
I mål
|
Sv: Hva spiser du til mellommåltid/snacks på jobb?
Jeg spiser gjerne litt frukt i 9-10tiden og så kanskje kl 14. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
TittelTøs
|
Slik er mønsteret mitt også. Hadde ikke klart meg foruten. Uten dette mønsteret hadde det blitt nettverks-feil i topplokket.
|
|
|
#45 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#46 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva spiser du til mellommåltid/snacks på jobb?Jeg spiser aldri mellom frokost og lunsj. Før spiste jeg ikke mellom lunsj og middag heller, men det ble altså nøkkelen til suksess for min første årntli' slankekur. Nettopp fordi jeg da holdt til middag og ikke raidet skapene.
|
|
|
#47 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til mellommåltid/snacks på jobb?Jeg spiser sjelden noe mellom frokost og lunsj. Mellom lunsj og middag spiser jeg nesten alltid noe, knekkebrød uten pålegg, rester av matpakka eller litt frukt. Før snokte jeg etter godt, det har jeg forsøkt å slutte med.
|
![]() |
|
|