Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva spiser du til mellommåltid/snacks på jobb?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-14, 13:22   #41
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva spiser du til mellommåltid/snacks på jobb?

Jeg spiser sjelden noe mellom måltidene på jobb, men hvis jeg gjør det så er det litt før jeg går hjem, for å ha nok energi til å hente unger, hjelpe med lekser og lage middag. I dag har jeg et beger med Dulcita-tomater på pulten min. De er skikkelig søte og gode!

Gammel 24-01-14, 13:29   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser to-tre mellommåltider på jobb. Frokost - frukt - lunsj - knekkebrød - frukt - middag er en vanlig dag hos meg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 13:29   #43
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Dere som spiser snacks/mellommåltid; når gjør dere det? Hvor ofte i løpet av en arbeidsdag spiser dere noe ekstra utenom lunsj?

Jeg spiser gjerne litt frukt i 9-10tiden og så kanskje kl 14.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 13:32   #44
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg spiser to-tre mellommåltider på jobb. Frokost - frukt - lunsj - knekkebrød - frukt - middag er en vanlig dag hos meg.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg spiser gjerne litt frukt i 9-10tiden og så kanskje kl 14.

Slik er mønsteret mitt også. Hadde ikke klart meg foruten. Uten dette mønsteret hadde det blitt nettverks-feil i topplokket.

Gammel 24-01-14, 13:48   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Dere som spiser snacks/mellommåltid; når gjør dere det? Hvor ofte i løpet av en arbeidsdag spiser dere noe ekstra utenom lunsj?

Jeg prøver å huske å spise noe lite og sult-utsettende noe mellom frokost og lunsj og mellom lunsj og middag.
Gjerne klokken 9:30 og klokken 14:30.

Gammel 24-01-14, 14:22   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser aldri mellom frokost og lunsj. Før spiste jeg ikke mellom lunsj og middag heller, men det ble altså nøkkelen til suksess for min første årntli' slankekur. Nettopp fordi jeg da holdt til middag og ikke raidet skapene.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 14:33   #47
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spiser sjelden noe mellom frokost og lunsj. Mellom lunsj og middag spiser jeg nesten alltid noe, knekkebrød uten pålegg, rester av matpakka eller litt frukt. Før snokte jeg etter godt, det har jeg forsøkt å slutte med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.