Sv: Syns du at FrP er et rasistisk parti?
De er ikke rasistiske og heller ikke fremmedfientlige, selv om jeg kan forstå at det for mange kan virke sånn. Frp's politikk går enkelt og greit ut på at vi må hjelpe oss selv før vi kan hjelpe andre. Innvandrere koster oss penger.. - det er selvfølgelig unntak, utlendinger som jobber og forsørger seg selv på lik linje med oss nordmenn, men det er også svært mange som kommer hit og får penger fra nav osv. De pengene burde heller bli brukt på nordmenn som sliter først.
Jeg stemmer Frp og tro meg, jeg er langt ifra rasistisk, kanskje litt egoistisk, men det må man være innimellom for å overleve. Jeg er student, arbeidsledig, gravid og har mista leiligheten. Vet dere hva jeg får fra nav? - 0 kr. Mens en utlending som kommer hit og er i samme situasjon blir dekka av det jeg har betalt i skatt.
Og dere som sier det er fremmedfientlighet som er greia - hvorfor er da Frp det eneste partiet som vil tillate ting som f.eks reptiler (det er en helt annen diskusjon i seg selv, som det er en tråd om en eller annen plass på denne sida), i den saken så vil ikke andre partier tillate det fordi "det ikke hører hjemme her"... Tenk litt igjennom det...
|