Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

"Smart" telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-13, 19:15   #11
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av andreas84, her.

"Smart" telefoner er som keiserens nye klær. Men denne gangen har det gått så langt, at når noen roper det ut, er folkemassen så hjernevasket at de, i forsvarsmodus, hakker løs på den som tør å si det slik det er.

Sansa koster 350,- En veldig god mp3 spiller.

For det første så synes jeg det er helt vannvittig arrogant å mene at alle som ikke er enig med deg er hjernevasket og uten evne til å tenke selv, så allerede der mister du all troverdighet i mine øyne, for det andre så svarer du bare på halvparten av argumentene som kommer imot påstanden din.

Som sagt: Jada, det kan godt hende at Sansa til 350 kr er en flott mp3-spiller, men den støtter ikke Spotify, så da måtte man kjøpt all musikken i tillegg til mp3-spilleren. Da blir det for det første ikke så billig lenger, og for det andre iallefall ikke miljøvennlig. Tekniske duppeditter er vel noe av det mest miljø uvennlige kjøper hvis jeg husker riktig (jeg gidder ikke bruke tid på å Google det så lenge diskusjonen er på det nivået den er!), og da er det helt tullete å skulle kjøpe to dingser istedenfor en når jeg klarer meg helt fint (og bedre) med bare den ene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.