|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2013
![]() |
![]() Sv: "Smart" telefon
"Smart" telefoner er som keiserens nye klær. Men denne gangen har det gått så langt, at når noen roper det ut, er folkemassen så hjernevasket at de, i forsvarsmodus, hakker løs på den som tør å si det slik det er.
Sansa koster 350,- En veldig god mp3 spiller. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
Heh. De gangene (og det er ganske ofte) jeg mener noe annet enn det store flertall så tenker jeg at jeg er sær. Men kanskje jeg skal vurdere det sånn at det er alle de andre som er hjernevasket.
![]() |
#3 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For det første så synes jeg det er helt vannvittig arrogant å mene at alle som ikke er enig med deg er hjernevasket og uten evne til å tenke selv, så allerede der mister du all troverdighet i mine øyne, for det andre så svarer du bare på halvparten av argumentene som kommer imot påstanden din.
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2013
![]() |
Det er ikke alt jeg gidder å svare på, for det kommer så mye sprøyt. Der er du en sterk bidrager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
Signerer.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 13-11-13 kl 01:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|