Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

"Smart" telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-13, 21:18   #11
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Smart" telefon

Det var da voldsomt til latterliggjøring fordi noen mener at smarttelefoner er unødvendig og hype!
Det er ikke bare å velge noe annet, kan du vise meg en ikke-smarttelefon som faktisk er brukandes for tida?
Som har bittelitt mer funksjoner enn bare å ringe og sende sms?
Nei?
Kan du vise meg en smarttelefon som holder batteri når man er en 5-6 dager i skauen, da?
Ikke?
Og det er ingen her som har en haug med venner som forbanner "den forpulte telefonen som henger seg opp hele tida"?
Nei?
Jeg må seriøst bytte vennekrets, skjønner jeg.
Selvfølgelig er det mye fint med smarttelefoner, trenger man den ekstra funksjonaliteten, og kan leve med begrensningene, er det selvfølgelig flott.
Men hvor mange er det som egentlig trenger en iPhone til hauger av tusen?
Kan vi være ærlige nok til å innrømme at de aller fleste blåser mye mer penger på telefon enn nødvendig fordi de må ha det som er hipt og kult i stedet for å kjøpe noe som dekker eget behov?
Hvis ikke må jeg si meg enig med andreas84 i hans uttalelser om å tenke sjæl.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.