Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Heikki Holmås sin tweet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-13, 14:09   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heikki Holmås sin tweet

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tenker litt på det som en arbeidsplass: Jeg kunne fint jobbet med en kollega som var flink og grei, men sånn inni seg og på privaten var rasende rasist. Jeg kunne dog IKKE jobbet med ham om han insisterte på å bare ansette hvite kollegaer eller diskriminerte kundene våre. Jeg er såpass pragmatisk anlagt at vi kunne både vært gode kollegaer og hyggelige lunsjpartnere.

Jeg hadde ikke klart det. Jeg kunne til nød har arbeidet sammen med en rasist, men tviler på at jeg hadde greid å være en god kollega (litt avhengig av hva man legger i ordet selvfølgelig) eller en hyggelig lunsjpartner for vedkommende (for ikke å snakke om for en lite hyggelig lunsjpartner vedkommende hadde vært for meg!). Men det er klart, for politikerene er politikken jobb, og da MÅ man samarbeide med de man kan samarbeide med. (Har alle sosialistvelgerene glemt at SV og FrP samarbeidet om barnehagereformen? link link )

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Men hvis programmet ikke samsvarer med det sentrale tillitsvalgte i partiet gir uttrykk for i offentlige fora, hva slags politikk kan man da forvente at man får?

Jeg er enig med Heilo. Det er forskjell på teori og praksis, og det er jo i stor grad derfor partiene er så personfokuserte. For at vi skal "få trua" på gjennomføringen. Så det var en eller annen valgkommentator som nevnte at AP ikke hadde prøvd å få Erna til å fremstå som ansvarløs i det hele tatt, bare hjerteløs. Og dette er nok noe med at det å få Erna til å fremstå som ansvarsløs er en tung materie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.