Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Heikki Holmås sin tweet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-13, 09:46   #21
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heikki Holmås sin tweet

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes Tjorven sier det veldig bra. FrP er uten tvil Norges mest eksteme parti,

...blant de partiene som har representasjon på Stortinget eller noen reell sjanse til å få det, ja. Finnes en del atskillig styggere grums under "Andre".

Gammel 13-09-13, 09:53   #22
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The truth hurts...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 09:54   #23
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde selv FrP selv ville vært enige i at de er et høyrepopulistisk parti.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 10:04   #24
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At FrP syns det er urettferdig å bli kalt "det samme som" Sverigedemokratene" forstår jeg i grunnen godt. De er temmelig forskjellige. Sverigedemokratene ligner vel med på Demokratene, gjør de ikke?

At de for evig og alltid må linkes til ABB må de bare leve med. Grums søker grums. Og Lisa sier det godt: Det er et fantastisk element av universell rettferdighet at de nå opplever at hele gruppen blir dømt basert på enkeltmedlemmers handlinger og holdninger.

Men at ikke 22. juli var et større tema i valgkampen er det flere enn FrP som har tjent på. At AP slapp unna den kritikken som kom etter Gjørv-kommisjonen syns jeg er helt uforståelig. Jeg syns den rapporten burde felt regjeringen.

Gammel 13-09-13, 10:05   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg trodde selv FrP selv ville vært enige i at de er et høyrepopulistisk parti.

Jeg også.

Jeg sitter og hører på Erna og Heikki på NRK nå. Det IRRITERER meg så noe inni helv%#} at Høyre, Venstre og KrF synes han er urimelig og ber ham be om unnskyldning (noe han ikke vil gjøre, forståelig nok). Hva faen (unnskyld språkbruken, men det er lenge siden jeg har hisset meg sånn opp) har skjedd med alle partiene? Har de plutselig over natta blitt så ekstremt FrP-vennlige inntil det absurde? De snakker som om FrP er deres eget parti. Og hvorfor i huleste er det ingen som går ut og forsvarer Holmås?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 10:06   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

At de for evig og alltid må linkes til ABB må de bare leve med. Grums søker grums. Og Lisa sier det godt: Det er et fantastisk element av universell rettferdighet at de nå opplever at hele gruppen blir dømt basert på enkeltmedlemmers handlinger og holdninger.

Haha, ja det er faktisk helt sant!

Gammel 13-09-13, 10:09   #27
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg også.

Jeg sitter og hører på Erna og Heikki på NRK nå. Det IRRITERER meg så noe inni helv%#} at Høyre, Venstre og KrF synes han er urimelig og ber ham be om unnskyldning (noe han ikke vil gjøre, forståelig nok). Hva faen (unnskyld språkbruken, men det er lenge siden jeg har hisset meg sånn opp) har skjedd med alle partiene? Har de plutselig over natta blitt så ekstremt FrP-vennlige inntil det absurde? De snakker som om FrP er deres eget parti. Og hvorfor i huleste er det ingen som går ut og forsvarer Holmås?

De skal jo i regjering med dem i fire år, så da er det vel greiest å overbevise seg selv og andre om at Frp er et flott og stuerent parti.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 10:09   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg syns det var en befrielse da utenlandske medier tok opp dette med FRP, høyrepopulisme, innvandringspolitikken og linkingen til Breivik. Alt sammen er jo 100% oppe i dagen, men ingen vil snakke om det. FRP er eksperter på å la innpakket rasisme og ekstreme meninger henge i lufta. De påpeker stadig at et enkelt medlems mening ikke er forenelig med partiets politikk samtidig som det florerer av ekstreme meninger blant FRP's medlemmer og støttespillere. Det at Breivik mente FRP ikke var radikalt nok tar ikke bort det faktum at FRP er Norges mest høyrepopulistiske parti og at partiet tiltrekker seg innvandringsfiendtlige mennesker. Og det er jo som flere sier vitterlig en kobling til Breivik. 22. juli har ikke, etter mitt syn, lagt noen demper på innvandringsfiendtlighet, tvert imot så er det blitt mer åpenlyst at mange bærer på et stort hat til både innvandrere og til selve Arbeiderpartiet som visstnok har skylden for innvandringen. Frp nører stadig opp under dette hatet. At de nå oppfattes som innvandringsfiendtlige og likestilles med Dansk folkeparti og Sverigedemokratene er ikke merkelig på en flekk.

Jeg blir også ganske oppgitt av at Frp tar kontakt med ambassader for at de skal ordne opp slik at verden skjønner at Frp ikke er Breiviks parti og at de ikke er høyreekstreme. Det er da ingen sak diplomatiet skal ordne opp i sånn jeg ser det.

Må si jeg er spent på fire år med Frp i ledende posisjoner.

Ja, veldig godt sagt, og jeg skulle ønske du var på Stortinget og kunne fortat dette høyt og tydelig til alle. For det er det ingen som gjør.

Gammel 13-09-13, 10:10   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

De skal jo i regjering med dem i fire år, så da er det vel greiest å overbevise seg selv og andre om at Frp er et flott og stuerent parti.

Ja, men er det ikke ganske latterlig? De mister troverdighet hos meg så det holder.

Gammel 13-09-13, 10:12   #30
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men er det ikke ganske latterlig? De mister troverdighet hos meg så det holder.

Det er jo i tillegg fåfengt. Frp har omdømmeproblemer så det holder og med rette. De får jo ikke fikset det uansett hvor mye de ønsker at Frp var et anstendig og seriøst parti.

Gammel 13-09-13, 10:12   #31
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg også.

Er så hjertens enig med deg. Det er så ufattelig trist og tragisk å ta innover seg at dette partiet har blitt stuerent i norsk politikk. Det har vært en gradvis prosess med Siv Jensen ved roret som har luket vekk de meste grumsete elemetene på overflaten men det har jo ikke forandret på selve kjernen i partiet.

Veldig trist å høre Erna Solberg forsvare FrP. At KrF og V engang vurderer å sitte rundt samme bord som dette partiet er og forblir helt uforståelig.

Gammel 13-09-13, 10:17   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg griner faktisk nesten av det.

Gammel 13-09-13, 10:20   #33
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

At FrP syns det er urettferdig å bli kalt "det samme som" Sverigedemokratene" forstår jeg i grunnen godt. De er temmelig forskjellige. Sverigedemokratene ligner vel med på Demokratene, gjør de ikke?

Men at ikke 22. juli var et større tema i valgkampen er det flere enn FrP som har tjent på. At AP slapp unna den kritikken som kom etter Gjørv-kommisjonen syns jeg er helt uforståelig. Jeg syns den rapporten burde felt regjeringen.

Du har så rett. Dette er det andre store traume vi ikke helt klarer forholde oss til etter 22 juli. Omfanget av svikt på alle mulige nivåer - jeg tror enhver statsminister i nesten alle andre land vi kan sammenligne oss med ville gått av. Jeg mener forøvrig at Jens burde ha gått av, ikke hele rejeringen.

Gammel 13-09-13, 10:25   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Røverdatter igjen.

Vel talt, Røverdatter!

Jeg kan i grunn bare signere denne.

Og Lisa sier det godt: Det er et fantastisk element av universell rettferdighet at de nå opplever at hele gruppen blir dømt basert på enkeltmedlemmers handlinger og holdninger.

Ikke sant? Frp lever jo av å gjøre det samme med innvandrere og muslimer. Og fakta er jo at Frp tar ikke noe opprør med grumset i partiet sitt, samtidig som de mener en hver muslim skal ta offentlig avstand til gærne fundamentalister. Jeg vil si at man har større grunn til å ta avstand fra ytringer og holdninger fra noen med stilling i samme parti som deg, som noen som tror på samme gud. Frp bruker grumset kynisk til å trekke til seg ekstreme velgergrupper.

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Er så hjertens enig med deg. Det er så ufattelig trist og tragisk å ta innover seg at dette partiet har blitt stuerent i norsk politikk.

Ja, er ikke det rart? For 15 år siden var det ingen som ville ta i dem med ildtang, og alle sa "Pssj, de kommer aldri til å komme i regjering". Så flagget Høyre samarbeidsviljen sin, og mange høyrevelgere var i harnisk. Ved forrige valg var fremdeles mange sjokkert over oppslutningen Frp fikk. Ved dette valget hører jeg mange høyrevelgere (og faktisk endel venstrevelgere) forsvare både samarbeidet og partiet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 10:27   #35
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir også ganske oppgitt av at Frp tar kontakt med ambassader for at de skal ordne opp slik at verden skjønner at Frp ikke er Breiviks parti og at de ikke er høyreekstreme. Det er da ingen sak diplomatiet skal ordne opp i sånn jeg ser det.

Eh, jo, det er i aller høyeste grad ambassadenes jobb å sikre at det inntrykket man har av Norge, herunder Norges politiske partier faktisk stemmer med virkeligheten (og et part som tross alt har fått over 16 % av stemmene, om man liker det eller ikke).

Jeg skjønner godt at FrPs partiaparat har behov for å ta avstand fra ABB. Og selv om de er høyrepopulistiske, så er de ikke høyreekstremistiske. Og selv om det nok er en del av de som stemmer FrP som har et fremmedsyn og et fremmedhat som ikke er helt stuerent hos en god andel av resten av befolkningen (meg inkludert), så er de også et parti som har vel så mange likhetstrekk med Republikanerne i USA.

Jeg stemte ikke FrP, jeg kommer aldri til å stemme FrP. Men jeg kommer heller aldri til å stemme Rødt, KrF, Sp eller SV, for den saks skyld. Til det har jeg ikke spesielt sansen for partier som fronter veldig ekstreme og enkle løsninger i den ene eller den andre retningen. Men jeg tenker at man nå må puste med magen og heller se hva som skjer før man maler fanden på veggen. Noe jeg opplever skjer i alt for stor grad på sosiale medier i disse dager.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 10:31   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaia:

Gammel 13-09-13, 10:38   #37
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ved dette valget hører jeg mange høyrevelgere (og faktisk endel venstrevelgere) forsvare både samarbeidet og partiet.

Du tror ikke det kommer av at disse velgerne faktisk ønsker en endring, ønsker en annen politikk enn det man har hatt de siste åtte årene, og (ikke minst) innser at det er helt nødvendig å samarbeide med FrP dersom man skal få til denne endringen og denne dreiningen?

Jeg tror norsk politikk har godt av et taktskifte. Og ikke minst av å ikke bare holde "stø kurs" og snakke om hvor mye penger som bevilges til det ene eller det andre.

Vi trenger mer fokus på miljø - det har vi ikke hatt i de siste åtte årene, med en flertallsregjering som har forhandlet internt fra sak til sak, hvor det i tilstrekkelig grad ikke har vært synliggjort i mediene hvilke kompromisser som er inngått og hvorfor.

Vi trenger en dreining fra den oljedopede økonomien vi lever i nå.

Og vi trenger et helt annet fokus på høyere utdanning og forskning enn det har vært de siste åtte årene.

Og ikke minst trenger vi kanskje en regjering som tør å ta beslutninger som gjør litt vondt med en gang, men vil gavne hele befolkningen på sikt. Hvor både arbeidsgiver og arbeidstakersiden blir hørt. Og skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke det er en Ap-ledet regjering som får til det. De har alt for tette bindinger til LO. Og de er superdyktige administratorer og teknokrater, men de er ikke innovatører og nytenkere.

Jeg skjønner at mange lurer på hvorfor i alle dager man skal bytte regjering når man har det så godt. Men faktum er at det som skjer i Europa allerede påvirker oss, og det vil fortsette å gjøre det. Og vi kan velge å stikke fingrene i ørene og satse på at det går bra, eller så kan vi brette opp ermene og ta i et tak nå, sånn at vi slipper unna de verste krisene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 10:40   #38
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Eh, jo, det er i aller høyeste grad ambassadenes jobb å sikre at det inntrykket man har av Norge, herunder Norges politiske partier faktisk stemmer med virkeligheten (og et part som tross alt har fått over 16 % av stemmene, om man liker det eller ikke).

Skal diplomatene ved ambassaden ha som oppgave å redegjøre for Frp's politikk? Jaja. Skal ikke påstå at jeg har særlig peiling på dette, men jeg trodde diplomatiet var til for andre ting. Flere kommentatorer i gårsdagens medier styrket mitt inntrykk av at Frp's forespørsel var litt på siden, selv om UD visstnok bidro der de kunne.

Frp har fått flere stemmer ved andre valg så akkurat den delen skjønner jeg ikke at spiller noen rolle fra eller til.

Gammel 13-09-13, 10:41   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Du tror ikke det kommer av at disse velgerne faktisk ønsker en endring, ønsker en annen politikk enn det man har hatt de siste åtte årene, og (ikke minst) innser at det er helt nødvendig å samarbeide med FrP dersom man skal få til denne endringen og denne dreiningen?

Selvfølgelig regner jeg med at høyre- og venstrevelgere ønsker en endring. Hallo, jeg er ikke helt teit heller.

Allikevel syns jeg det er ekkelt at folk som tidligere har vært svært i mot et parti og deres politikk plutselig ta dem i forsvar.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 10:44   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaia: Jeg var veldig enig med deg etter innlegg 35. På ingen måte enig med deg etter innlegg 37.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.