Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-13, 09:07   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking

Mitt inntrykk, basert på venner og kjende, er at det er sosialt akseptert å velje NAV i påvente av DrømmejobbenTM. (Eg var ferdig å studere i 2010). Folk med mastergrad køyrer ikkje postbil eller jobber som lagerhjelp på IKEA, medan dei er jobbsøkarar.

Sjølv var eg som sagt ferdig utdanna tidleg i 2010. Eg ringte fore skular og sa at eg trengde vikaroppdrag, og fekk 110% jobb på ståande fot. Tre månadar som vikar, med avtale om at eg fekk fri utan lønn for å gå på jobbintervju, eg var jo primært jobbsøkar. Ei anna medstudent valde jobb på eit kundeservicesenter. Dei andre 12 som leverte det semesteret, gjekk på dagpenger frå nav, medan dei søkte på relevante jobbar. Eg synest det er rart at det er lov.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.