Sv: Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking
Opprinnelig lagt inn av nokon, her.
Det er vel framstillinga til Aftenposten som er tabloid, ikkje forslaget om aktivitetsplikt. Og det er som du sjølv seier valkamp, då blir alt spissformulert.
Jo, men eg trur og at ei håndheving av vilkår for ulike stønadar (for nå er det jo slik at viss ein sosialklient ikkje fyller vilkåra, får det ingen konsekvenser), må på eit eller anna nivå innførast viss ikkje systemet skal klappe saman. Og eg trur at ved å stille arbeidskrav til trygdemottakarar, vil ein luke bort ein god prosentdel av dei som nå mottek trygd, sjå bare på Åmli. Derfor trur eg at administrering av ei slik ordning vil føre til mindre utgifter totalt sett. Antal ekstra sosionomar i jobb på NAV-kontora vil ikkje vere i nærleiken av antal friske trygdemottakarar som like gjerne kunne jobba. Og det kan hende at motivasjonen til å skaffe seg ein jobb sjølv, blir større, dersom det faktisk er mindre attraktivt å motta trygd enn å sitte i kassa på rimi.
Jeg er helt enig med deg, Nokon. Jeg er bare ikke enig i at det bare er å sende dem it på nedsnødde veier og i barnehager og på sykehjem. Det må administreres og det må gjøres på en sånn måte at folk faktisk gjør noe med varig nytte - og hvis de skal gjøre reelle jobber så må vi betale dem det jobben er verdt - og ansette dem på ordentlig. Synes jeg.
jeg synes bare det er uendelig naivt å tro at det er enkelt å få dette til.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|