|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?
Øy, det er lite juks, da!
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg skal neppe tilbake til Tyrkia, ikke Alanya i alle fall.
|
|
|
#83 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg skal forresten neppe tilbake til Egypt, selv om det er mye der jeg kunne tenkt meg å se. Den klaustrofobiske følelsen jeg fikk av å være bevoktet døgnet rundt som turist i det landet var døll.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 19-07-13 kl 19:51. Årsak: Forresten forresten |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Egypt har alltid vært et land jeg har drømt om å dra til. Se på pyramidene og sånt. Men sånn det er der et det helt uaktuelt å dra dit. Dessverre. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg har vært i Tyrkia, og digget det. Det var riktignok storbyferie i Istanbul, da. Det kan i alle fall anbefales. F.eks. å stå på en takterasse på et lite hotell og nyte utsikten ved solnedgang mens det ljomer fra minaretene omkring.
|
|
|
#86 |
|
Enda en som trener
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg kunne egentlig tenkt meg å reise til Dubai. Kan leve med strenge straffer for fyll og sånn, men å risikere å havne i fengsel fordi man anmelder en voldtekt; Nei takk. Å legge igjen penger i et land med et slikt kvinnesyn frister ikke |
|
|
|
|
|
#87 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Tror ikke det blir Dubai her heller. Både på grunn av kvinnesyn, og andre bakstreverske lover. Så nå at den mann var fengslet for å ha filmet et overfall:http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/f...l-4090543.html
|
|
|
#88 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg har vært i Side og jeg har vært i Istanbul. Begge er i Tyrkia, men jeg mislikte virkelig Side og syntes Istanbul var helt fantastisk. Vi var i Istanbul i januar og altså helt off season. Fantastisk mye og spennende å se, masse god mat, bra shopping som var fullstendig uten mas og spennende bare å gå rundt og titte. Jeg anbefaler svært gjerne Istanbul for storbyferie. Men kommer ikke til å dra tilbake til "Tyrkias solkyst" og anbefaler det heller ikke.
|
|
|
|
#89 |
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg har lyst til å dra til Isanbul, men sliter med at det er i Tyrkia. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Alanya er faktisk veldig ok, men ikke nedi gryta. Man må opp i åsen, Alanya hills som de kaller det. Det er det ikke hoteller heller, men leiligheter og villaer. Side har jeg bare kjørt gjennom og ville ikke vurdert å reise dit en gang. Ser grusomt ut! |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Afrika, Sør-Amerika, store deler av Asia. :sett for mange filmer: |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Bulgaria har jeg aldri hatt noe lyst til å dra til. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
kamerat
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Dere som sier at dere ikke vil til Bulgaria, jeg tror ikke dere tenker på Bulgaria. Veliko Tarnovo, f.eks.
|
|
|
#95 |
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Det er sikkert mange fine steder i Bulgaria og. Men landet står ikke på lista over land jeg har lyst til å dra til. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Det er mange steder. |
|