|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#341 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Du som synes pøbelsaras passivitet er så teit. Det er like teit av katteeiere og sitte hjemme og vente på at det skal komme en klage. De vet like godt som alle andre at sandkassene på lekeplassene er fulle av dritt, men gjør ikke noe med det. |
|
|
|
#342 |
|
Ringskrømt
|
Du er den mest aggresive i denne tråden, du tolererer ikke at dyr spaserer over plenen din engang, så det var i grunnen ganske enkelt å dra deg frem her. |
|
|
|
|
|
#343 |
|
Ringskrømt
|
For noe tull. Jeg har faktisk forhørt meg rundt i nabolaget etter å ha lest utallige kattetråder på fp, og det er ingen som nevner bæsj som noe problem. Vi har et skogholt rett i nærheten, og jeg mistenker at kattene går der. Vi har sandkasse i hagen med lokk. |
|
|
|
|
|
#344 |
|
Passiv
|
Jeg snakker ikke om deg. Jeg snakker om flertallet av katteiere, som bor der katteproblemene er størst. Der folk, med katter, bor mange tett sammen og har felles lekeplasser og sandkasser. Noen som bor på et sånt sted og ikke har sett kattebæsj i sandkassene? Tviler jeg på. |
|
|
|
#345 |
|
Ringskrømt
|
Slutt å siter meg da. Merkelig at jeg ikke faller inn under det generelle i innlegget ditt engang, for det må jo være interessant å vite hvordan det er rundtom. |
|
|
|
|
|
#346 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg siterte deg på at du skrev at det var teit å ikke klage til katteeieren om man blir plaget av katten. Du skrev jo det? Selv om det var ment til pøbelsara så regnet jeg med at du synes det bør gjelde generelt, at alle og enhver som plages av katter bør klage til katteeieren ellers er de teite? Og som svar på det skrev jeg at jeg synes katteiere ikke trenger å sitte og vente på en klage. Mente da katteeiere generelt og ikke deg spesielt. |
|
|
|
#347 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriEller er det kanskje du som er naboen til pøbelsara? I så fall ser jeg at dette blir et spesialtilfelle og da var sitatet og svaret mitt uheldig. |
|
|
|
#348 |
|
Ringskrømt
|
Ja, klart det er teit å bare sutre på forum i stedet for å ta opp problemet med de det gjelder. |
|
|
|
|
|
#349 |
|
Mother of Dragons
|
Det er jeg enig i, men før denne tråden så hadde jeg tenkt å snakke med naboen som har den ene katten som driter mest.
|
|
|
#350 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriDet er kanskje teit å ikke klage. Men jeg synes helt ærlig det er mer klanderverdig å ikke gidde å rydde opp etter seg så lenge ingen klager. |
|
|
|
#351 |
|
Ringskrømt
|
Er det mest sannsynlig? Basert på denne tråden?! |
|
|
|
|
|
#352 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriEr det her dere koser dere for tiden. Høyere temperatur her inne enn ute i hvertfall.
|
|
|
#353 |
|
This is normal!
|
Nei, du glemte å sette det hele i et globalt politisk perspektiv der din motvilje mot kattebæsj i sandkassen ble veid opp mot krig, sult og nød.
|
|
|
|
#354 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#355 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Faen som du kverulerer.
|
|
|
#357 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Promp og avsporinger og tøys er nok.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#358 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriDere som vet at det er katta til naboen som er inne å sprayer ned gardiner osv. Dere har tydeligvis sett det, og da ville jeg gått til den naboen og sagt ifra om at det er på tide å få den katten kasterert. |
|
|
|
|
|
#359 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg er ikke spesielt glad i katter og hadde de kommet inn til oss og markert så hadde jeg blitt sur og tatt det opp med eieren for det er ikke normalt, men jeg aksepterer at naboene har katter. Jeg må rydde inn puter og utstyr fra hagen når vi ikke er der og vi har akkurat snekra igjen så kattene ikke kommer inn under trappa for å gjøre fra seg der.
|
|
|
#360 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Nå skrev jeg jo over at så lenge katteieren steller med dyrene.... Burde kanskje utdype at jeg da mente kastrerre dyret.
|
![]() |
|
|