Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-13, 22:20   #11
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Du mener dette på alvor? Siden få lever så øde til, så er det avlivning av katt i stor stil du tenker er løsningen?

Den opplagte løsningen er jo å ikke anskaffe katt i utgangspunktet.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

I enkelte strøk kunne kanskje et forbud mot kattehold være smart ja. Og regler skal overholdes av alle dyreeiere.
Overholdes ikke de må jo dyrene fjernes da, eller eierne flytte et annet sted? Det er ingen menneskerett å ha dyr.

Men om dere plages av kattebæsj, hvorfor ikke si i fra? Om det ikke er gjort? Hadde jeg mottat klage på katten min hadde jeg skaffet kattedo sporenstreks. Det fjerner nok ikke problemet helt, men reduserer det i alle fall.

Nå er vi heldige og bor på landet, så her er det få katter å bli plaget av, men i feltet vi bodde før var det mange katter. For mange. Men ingen regler om dyrehold.

Ellers må jeg si jeg er lei av slike tråder. Men det spiller jo ingen rolle.
Bor man i tettbygd strøk må man regne med litt slikt tror jeg. Uansett reglement.

Når du leser i tråden her at så mange frustreres men synes at terskelen for å klage er høy, hvorfor ikke anskaffe en kattedo umiddelbart? Det er mer enn sannsynlig at det vil være folk rundt i nabolaget som er plaget av katten selv om det ikke kommer deg for øre.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.