|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriDet er sannelig ikke rart det faktisk er så mye krig i verden, når noe som bajs kan få noen til å hate dyr og eventuelt eierene noe så utrolig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Jeg ser for det første ikke sammenhengen mellom krig og det å mislike kattedrit på eiendommen sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
Det er tre-fire katter som frekventerer hagen vår jevnlig, og jeg vet ikke hvem som eier noen av dem. Ikke kunne det falle meg inn å ringe på hos eieren og si "Du, kan du plukke opp bæsjen som ligger på plenen vår? Det er 25 % sjanse for at det er din katt som har lagt den der" heller.
Lære katter å bæsje inne, for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Jepp. Det går fint an å lære katter å stort sett bæsje inne, og det er da ingen grunn til at katteeiere skal ha mindre ansvar for dyrene sine enn andre dyreeiere.
![]() |
#5 |
By the Sea
|
Det er jo faktisk en mulighet.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
Herregud, det må da være lov å irritere seg over at plenen blir neddritet uten at man dermed hater noen. Dette var et veldig usaklig innlegg.
![]() |
#7 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var nok en tanke usaklig jeg beklager det, og det var mest en reaksjon på shutes (shute avskyr naboens katter, det er i min verden i nærheten av å hate, men det var feil å antyde at mange her hater katter) innlegg om å "eventuelt utrydde katteeierene". Jeg forstår at det, trolig,ikke er bokstavelig ment, men det får meg til å tro at det er ganske tilnærmet et hat for katter. Å. Å sammenligne det med krig er nok ikke riktig, men det tyder i denne tråden på at noen her har et mer anstrengt forhold enn frustrasjon til katter i området sitt. Det var mer brukt kun som et uttrykk når jeg ser hva slags følelser som rører i folk over dette temaet. Jeg bare greier ikke å forstå at noen greier å bruke så my negativ energi på dyr og eierene deres. Frustrasjon over at katter er feks ukastrerte og det det måtte medføre av ulemper har jeg langt mer forståelse for. Sist redigert av Luvi : 29-06-13 kl 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rockesøster
|
Jupp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|