|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen er likere enn andre - likhet for loven?
Man kan vel kanskje forstå det, men er så desperat at man ikke klarer/orker/tørr. Jeg vet ikke. Men jeg tror ikke noen blir sittende så lenge frivillig i mottak dersom de trodde de kunne få det greit der de kom fra.
|
|
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Hvis du søker asyl fra forfølgelse og livsfare, så skjønner jeg godt at du bruker alle midler i et land som har en ordning som tydeligvis lar folk anke og trenere i det uendelige. Hvis du ønsker et bedre liv for deg og dine, er ikke asyl under falsk identitet veien å gå. Hva er "greit" liksom? Ugreit er ikke asylgrunnlag.
|
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Det samme tror jeg. Men jeg mener like fullt at vi ikk kan åpne grenseene for enhver som kommer hit. De aller fleste i verden har det verre enn vi har det her. Det har vi ikke plass og midler til. Jeg ønsker heller ikke at det skal lønne seg å bruke barna, eller å spekulere i at man bør få barn for å øke sjansene.
|
![]() |
|
|