Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 12:53   #241
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg kjenner på meg at du er litt SM... :noia:

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er i alle fall best på å delegere.

At hun er en dominatrix? Kanskje det. Hun påstår jo selv at hun er en delegatrix (om det er et ord). Ser for meg at istedet for straff når man er slem pike så får man heller ansvaret for vaffelstekingen eller godteinnkjøpingen.

Gammel 02-05-07, 12:55   #242
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

At hun er en dominatrix? Kanskje det. Hun påstår jo selv at hun er en delegatrix (om det er et ord). Ser for meg at istedet for straff når man er slem pike så får man heller ansvaret for vaffelstekingen eller godteinnkjøpingen.

Jeg er god på å organisere.. (vet ikke helt om det kan brukes da men)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:55   #243
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Vaffelsteiking, kakebaking og godtepselaging er nok meg, ja. Av en eller annen grunn løper slike oppgaver etter meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:56   #244
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaffelsteiking, kakebaking og godtepselaging er nok meg, ja. Av en eller annen grunn løper slike oppgaver etter meg.

godtepselaging?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:56   #245
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert fordi du er så søt .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:57   #246
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

godtepselaging?

Ja, vi gjør mye av det her på Vestlandet.

Gammel 02-05-07, 12:58   #247
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sikkert fordi du er så søt .

Sikkert. Jeg har dog blitt flinkere til å si nei eller delegere oppgaven videre de siste åra.

Gammel 02-05-07, 12:58   #248
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vi gjør mye av det her på Vestlandet.

Ja, da så.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:58   #249
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det gjør det, så vidt jeg vet, men de forumene er lukket på andre kriterier. Løvetannbarna er vel ett eksempel på det. Og tro ikke at det ikke skjer på andre forum også, dette er ganske vanlig praksis. Men det er selvsagt lov til ikke å like det for det.

Løvetannbarna blir noe helt annet, signerer ElinM på det punktet. Når det gjelder lukkede underfora generelt så har jeg også erfart at dette eksisterer mange steder, men hittil har jeg kun vært borti fora der alle i utgangspunktet har mulighet til å bli medlem - enten ved å fortjene det gjennom antall innlegg/ prikker, eller ved å bli valgt inn av andre (trynefaktor). Dette er første gang jeg er borti et 100% lukket og låst underforum - som en del av et ellers (tildels) åpent forum. Men for all del, jeg kjenner jo ikke til alle fora der ute, så at det finnes flere varianter over samme tema kan jo godt være.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:03   #250
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg løfter litt på øyenbrynet
av humoren som kom til syne.
Man jatter kokett
med dem som har rett
ved hjelp av et medløpertryne..?

Fantastisk!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:10   #251
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Løvetannbarna blir noe helt annet, signerer ElinM på det punktet. Når det gjelder lukkede underfora generelt så har jeg også erfart at dette eksisterer mange steder, men hittil har jeg kun vært borti fora der alle i utgangspunktet har mulighet til å bli medlem - enten ved å fortjene det gjennom antall innlegg/ prikker, eller ved å bli valgt inn av andre (trynefaktor). Dette er første gang jeg er borti et 100% lukket og låst underforum - som en del av et ellers (tildels) åpent forum. Men for all del, jeg kjenner jo ikke til alle fora der ute, så at det finnes flere varianter over samme tema kan jo godt være.

Jeg kjenner at jeg er enig med MokkMokk.

Gammel 02-05-07, 13:16   #252
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes dere trynefaktor-opptak er å foretrekke framfor full stenging? Det synes ikke jeg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:17   #253
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Og slik går no dagan. Akk.

Gammel 02-05-07, 13:17   #254
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Synes dere trynefaktor-opptak er å foretrekke framfor full stenging? Det synes ikke jeg.

Det synes jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:18   #255
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hadde det vært bedre om den stengte delen ikke var en del av FP?
Om vi kalte oss noe annet og var medlemmer her i tillegg?

Eller er det det at det finnes lukkede grupper generelt på nett som virker urettferdig og konspirerende?

Gammel 02-05-07, 13:18   #256
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

For meg er stenging en jentegjenggreie som er mye verre. "Ikke tro at dere noen gang blir like gode som oss. Det kan dere nemlig ikke. " Med trynefaktor har man da en sjangs om man ønsker å ta i mot et eventuelt tilbud.

Gammel 02-05-07, 13:19   #257
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Og slik går no dagan. Akk.

De gjør det. Og jeg får knapt rettet noe. Jeg hater snart nynorsk.

Gammel 02-05-07, 13:20   #258
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Det var kanskje litt trynefaktor den gang denne eksklusive gruppen ble opprettet også, tror du ikke det? Mailinglister etc, det var vel tryner som avgjorde det litt også?

Det er bedre med en gruppe med stadige trynefaktor-opptak enn en stengt gruppe med et tidligere trynefaktor-opptak.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 13:20   #259
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Men hvorfor skal det opplyses at noen snakker privat sammen, bare fordi det skjer på denne serveren? Det skjer jo hele tiden at noen danner mailinglister, finner nye forum etc. Jeg skjønner ikke vitsen med å forklare at her på FP finnes det en vennegruppe som har sitt chattested her, i stedet for på MSN, Yahoomail el.

Det har aldri vært hemmelig.
Det er ingen opptakskriterier eller invitasjoner.
Moddene har forklart at skravletråder der ikke teller i meldingstall.
Moddene har også presisert med all mulig tydelighet at det ikke snakkes om andre brukere der inne.

Jeg skjønner ikke at forumet er mindre attraktivt for folk fordi om noen av brukerne her inne snakker med andre et annet sted. Sånn er det jo overalt. Det er ingen som har forpliktet seg til å dele alt med alle på bare dette forumet så lenge vi lever, amen.

Jeg korter bare innpå for å si meg enig med nolo. Jeg har hatt lyst til å si veldig mye underveis, men det var så mange sider tilbake at det blir umulig å si alt sammen.
Jeg føler også veldig for å si at jeg stort sett ikke aner hvor jeg er i forumet når jeg svarer på innlegg, jeg bruker bare "uleste innlegg". Jeg fikk nylig en rød prikk fordi jeg lo av noen som hang seg opp i en bagatell. Jeg kunne vel ikke vite at jeg var i flisespikkeforumet. Jeg syns forumledelsen kunne blitt flinkere med å markere hvor man befant seg. Kanskje ulike mønstre og farger i de ulike foraene? Jeg stemmer for grønt i hageforumet, blått i badeforumet og lilla i flisespikkeriet.

Gammel 02-05-07, 13:20   #260
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men hadde det vært bedre om den stengte delen ikke var en del av FP?
Om vi kalte oss noe annet og var medlemmer her i tillegg?

Selvsagt hadde det det. Da haddedet jo ikke vært en klubb i FP.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.