|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor skjer det?
Tror du virkelig det?
![]() |
#142 |
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Våren har kommet og tatt brodden av de heftigste forumdiskusjonene, men det er ikke til å stikke under en stol at man ser lite til pionerene på det Store Åpne FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Hertuginne
|
Hvorfor? Jeg forstår virkelig ikke hva forskjellen skulle være. Det vil jo uansett være utilgjengelig.
![]() |
#144 |
Muligens verdt å vente på
|
Jeg blir litt sånn... eh what?? :forvirret:
![]() |
#145 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Og det går jo an å ha med en undertekst som spesifiserer at gruppen er lukket og ikke vil ta inn nye medlemmer. Så blir nye medlemmer gjort oppmerksomme på det fra starten, og der og da ta stilling til om de kan "leve med det" eller ei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
kamerat
|
Men det er ikke et riktig inntrykk. Det er ikke sånn at noen som før var veldig aktive både på den åpne og den lukkede delen, nå bare er veldig aktive på den lukkede delen. Nettaktiviteten går i bølger for alle, og det må da være lov.
![]() |
#147 |
© All rights reserved
|
Hvorfor det? Det er jo ingen hemlighet at det finnes? Hvorfor må det stå der?
Hva er det du prøver på her? Skape splid og usikkerhet? "Noen forteller meg hva du skriver på den lukkede delen av forumet, så du må ikke stole på noen." "Jeg har mine kontakter, jeg vet." Er det dette du prøver å oppnå? At Privatsalongen skal bli åpnet/fjernet, fordi noen "lekker " info til deg? Aner jeg misunnelse, sjalusi og smålighet her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Det er jo hemmelig i den forstand at det ikke opplyses om det for nye brukere. At man får et ærlig svar om man spør hjelper jo ingenting, man spør da ikke etter ting man ikke aner eksisterer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Jeg lever godt med at det finnes et lukket fora her. Jeg kunne kanskje ønsket meg å være medlem et sånn et sted selv. Jeg tror derimot at det er helt normalt at aktiviteten dabber av utover våren og sommeren, også tar det seg opp igjen til høsten. Jeg synes ihvertfall det er kjekkere å sitte ute med naboer og se på at barna har det kjekt, enn å skrive her med en hånd for å bruke den andre armen til å holde barna borte fra tastaturet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
© All rights reserved
|
Du begrunnet det egentlkig godt i dette innlegget, ser jeg, og jeg skjønner hva du mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
Selvfølgelig er det lov, og for den saks skyld kan det hende at jeg har det inntrykket bare fordi jeg aldri svipper innom f. eks. Matforumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Jeg fikk iallefall inntrykk av at den VM klubben var hemmelig i starten. Jeg fikk vite om den, og nevnte den i en tråd - og fikk da en prikkbeskjed om at dette var litt hemmelig - og at jeg ikke trengte å prate om det..
![]() |
#153 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg prøver ikke på det, Liven. Jeg har mer enn nok plass å utfolde meg på jeg, i hvertfall nå som M2 er åpnet. Det var vel bare et teit forsøk på å si at det er ikke jeg som sitter og finner på disse ryktene for moro skyld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Fola Blakken
|
Men hvorfor skal det opplyses at noen snakker privat sammen, bare fordi det skjer på denne serveren? Det skjer jo hele tiden at noen danner mailinglister, finner nye forum etc. Jeg skjønner ikke vitsen med å forklare at her på FP finnes det en vennegruppe som har sitt chattested her, i stedet for på MSN, Yahoomail el.
![]() |
![]() |
#155 |
Erfaren nok
|
![]() |
#156 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Du kan lese i mine tidligere innlegg hvorfor jeg syns det er mindre attraktivt. Andre kan jeg ikke snakke for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
© All rights reserved
|
Men å spre rykter - det er OK? Hvilken kjerringmentalitet er det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Sv: Hvor skjer det?*litt stressa over hva Adrienne og Polyanna snakker om* |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Hvorfor ikke? Denne tråden viser jo tydelig at mange reagerer litt på forumorganiseringen, så når man først sier at ingenting egentlig er hemmelig, hvorfor ikke gjøre det allment kjent en gang for alle - uten at man må gjette og spørre for å få vite? |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Erfaren nok
|
Jeg tror det meste av ryktespredningen ville vært unngått om det hadde vært åpent om dette forumet fra starten av.
![]() |
|
|